PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego nie publikują ogłoszeń ?

  • 1. Data: 2004-05-15 11:53:52
    Temat: Dlaczego nie publikują ogłoszeń ?
    Od: "Rekrutacja" <r...@p...onet.pl>

    Mam pytanie - może ktoś z was wie, dlaczego moderatorzy z pl.praca.oferowana
    nie publikują ogłoszeń, mimo że spełniają one literalnie wszystkie wymagania
    ? W tej chwili poszukujemy pilnie 3 pracowników we Wrocławiu, ogłoszenie
    puściłem do nich 10 maja, wśród ostatnio opublikowanych 15 maja naszych
    ogłoszeń nie ma... O co chodzi ? Po cholerę ta grupa jest ?

    Pozdrawiam,

    Jarek

  • 2. Data: 2004-05-15 13:02:45
    Temat: Re: Dlaczego nie publikują ogłoszeń ?
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 3. Data: 2004-05-16 20:30:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    terrorysta <t...@g...pl> wrote:

    > Odpowiedz jest prosta, pan Jaworski ma to wszystko w d... Reaguje
    > tylko wtedy gdy wkurzony czlowiek puszcza oferte na te grupe. Ja tak
    > na szczescie zrobilem i wynik przeszedl moje oczekiwania.

    I nikt Cię nie posłał do abuse? Szkoda.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-05-16 20:33:56
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    tylko wtedy gdy wkurzony czlowiek puszcza oferte na te grupe. Ja tak
    na szczescie zrobilem i wynik przeszedl moje oczekiwania.

    J.Nowak
    /praca dla Pani w Belgii/

  • 5. Data: 2004-05-16 20:43:31
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > I nikt Cię nie posłał do abuse? Szkoda.

    Przecież pisze, że wynik przeszedł jego oczekiwania ;P

    Sigurd

  • 6. Data: 2004-05-16 22:47:22
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Rekrutacja wrote:
    > Mam pytanie - może ktoś z was wie, dlaczego moderatorzy z pl.praca.oferowana
    > nie publikują ogłoszeń, mimo że spełniają one literalnie wszystkie wymagania
    > ?

    Cytuję, co widzę:

    W zwi?zku z rozwojem nowego dzia?u firma Europartner zatrudni
    w Dziale Sprzeda?y Produkt?w Prasowych:

    Konsultanta ds. Rynku Europejskiego
    (rynek us?ug - Unia Europejska)

> [...]

    > puściłem do nich 10 maja, wśród ostatnio opublikowanych 15 maja naszych
    > ogłoszeń nie ma... O co chodzi ? Po cholerę ta grupa jest ?

    Ale czytnika prawidłowo skonfigurować się nie chciało, nie mówiąc
    o przeczytaniu FAQ. Wiadomo... samo się zrobi. A potem tylko
    pretensje do wszystkich, tylko nie samego siebie. A pilnie
    poszukują...

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 7. Data: 2004-05-17 16:59:59
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > I nikt Cię nie posłał do abuse? Szkoda.
    Zrob to wiec ty. Ja zalatwilem godna prace wakacyjna studentce za
    friko, przyjaciel, u ktorego bedzie pracowala jest zadowolony i
    wszelkie komentarze malo mnie obchodza.Jesli chcesz byc "straznikiem"
    tej grupy to pole do popisu masz duze, system 21 i jemu podobne sa tu
    czesto prezentowane.
    J.N