PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkola a urlop

  • 1. Data: 2004-05-15 09:09:23
    Temat: szkola a urlop
    Od: "Izabelka" <i...@o...pl>

    Witam wszystkich. Mam nadzieje ze uzyskam odpowiedz na nurtujace mnie
    pytanie.
    Ukonczylam piecioletnie technikum, w tym roku przypada mi 5 lat pracy. Czyli
    wychodzi mi 10 lat pracy i przysługuje urlop 26 dniowy. Niestety
    dowiedziałam sie ostatnio ze szkola srednia liczona jest jako 4 lata. Czy
    ktos moze mi powiedziec jak na podstawie nowych przepisow wliczana jest
    szkola do urlopu wypoczynkowego. Z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam
    za ewentualne bledy. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-15 14:23:05
    Temat: Re: szkola a urlop
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sat, 15 May 2004 09:09:23 GMT, na pl.praca.dyskusje, Izabelka napisał(a):

    > dowiedziałam sie ostatnio ze szkola srednia liczona jest jako 4 lata. Czy
    wg kodeksu art.155 zalicza się 5 lat i nic się w tym względzie nie zmieniło
    w nowym kodeksie.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-05-15 14:46:47
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Izabelka" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkola do urlopu wypoczynkowego. Z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam

    Szkoła średnia (technikum to też szkoła średnia): 4lata; policealne: 6lat;
    studia:8lat

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-05-16 19:07:17
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > szkola do urlopu wypoczynkowego. Z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam

    art 155 par 1 ppkt 2 kp - należy Ci się 5 lat za lata nuki w technikum. Twój
    wymiar urlopu z pracą wynosi 26 dni.Pozdrawiam.