PracaGrupypl.praca.dyskusje › pilnie poszukuję

  • 1. Data: 2004-05-15 18:51:40
    Temat: pilnie poszukuję
    Od: "twika" <t...@i...pl>

    Witam.
    Pilnie poszukuje pracy w zawodzie informatyka.
    Posiadam bogate doświadczenie zawodowe.
    Interesuje mnie równierz praca za granicą.
    Pochodze z Gdyni

    pozdrawiam .TW

  • 2. Data: 2004-05-15 18:58:33
    Temat: Re: pilnie poszukuję
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    >Pochodze z Gdyni

    Tylko to nie ta grupa.
    Patrz pl.praca.szukana.

  • 3. Data: 2004-05-15 19:20:32
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "twika" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    >Witam.
    > Pilnie poszukuje pracy w zawodzie informatyka.
    > Posiadam bogate doświadczenie zawodowe.

    A cos umiesz? Bo swaidectwo wystawiles
    sobie strasznie kiepskie.
    Po pierwsze nie ta grupa.
    Po drugie post na grupie w htmlu. To mozna wybaczyc
    ludziom niezwiazanym z informatyka, ktorzy nawet nie wiedza
    co to html, ale nie "informatykowi z bogatym doswiadczeniem".

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2004-05-15 20:01:34
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

> [...]
    > Pilnie poszukuje pracy w zawodzie informatyka.
    > Posiadam bogate doświadczenie zawodowe.
    > Interesuje mnie równierz praca za granicą.
    ja też poszukuję, ale raczej konkretne tematy daję pod dyskusję. O czym ze
    swojej strony chcesz podyskutować?

    >pozdrawiam .TW
    gromax

  • 5. Data: 2004-05-15 20:18:46
    Od: "twika" <t...@i...pl>

    generalnie ta wiadomość o szukaniu pracy została prze ze mnie zamierzona .
    fakt faktem ze chciałem się podzielic wiadomosciami o tematyce poszukiwania
    pracy.

  • 6. Data: 2004-05-15 20:27:30
    Od: "twika" <t...@i...pl>

    Wiem Marcinie że nie ta grupa ale to było zamierzone.
    HTML znam i juz poprawiłem na TEXT.
    pozdrawiam i zycze powodzenia.
    Jeżeli chodzi o to co umiem to sie nie da napisac w paru zdaniach, może
    Ciebie nakieruje wiadomość iż ukończyłem 1 stopień Cisco.

  • 7. Data: 2004-05-15 20:35:24
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    > Wiem Marcinie że nie ta grupa ale to było zamierzone.
    > HTML znam i juz poprawiłem na TEXT.

    a sposoby odpowiadania? ;) [chyba jednak niewolnik misiosoftu]

    > pozdrawiam i zycze powodzenia.
    > Jeżeli chodzi o to co umiem to sie nie da napisac w paru zdaniach, może
    > Ciebie nakieruje wiadomość iż ukończyłem 1 stopień Cisco.

    no ale ... w zasadzie .. informatyk powiadasz....

    czyli tak jak z lekarzami.. ;)
    lekarz podejmie pracę...
    a Pan to ginekolog czy geriatryk.. a ... stomatolog.. a to przepraszam bo my
    szukamy kardiochirurga ;)

    Piotr Żebrowski

  • 8. Data: 2004-05-15 20:40:38
    Od: "twika" <t...@i...pl>

    Z przyczyn niezależnych usciesniony niewolnik misosoftu .(ale to juz
    niebawem się zmieni:))) )

  • 9. Data: 2004-05-15 21:28:46
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Sat, 15 May 2004 22:18:46 +0200, twika wrote:

    > generalnie ta wiadomość o szukaniu pracy została prze ze mnie zamierzona .

    Te, "ynformatyg" z bogatym.. ehmm.. "doświadczeniem"... A odpowiadanie
    NAD cytetem też było zamierzone ? I nieprzycięcia posta ? Że o tym
    pierwszym w HTML'u nie wspomnę... :>

    --
    Pozdrawia m.

  • 10. Data: 2004-05-15 21:30:07
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Sat, 15 May 2004 22:40:38 +0200, twika wrote:

    > Z przyczyn niezależnych usciesniony niewolnik misosoftu .(ale to juz
    > niebawem się zmieni:))) )

    Znaczy co się zmieni ? "Uścieśnienie" (czegokolwiek by to nie miało
    oznaczać...) ? :>

    --
    Pozdrawia m.