PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Błękitnej Lini TP SA

  • 1. Data: 2004-05-15 09:21:39
    Temat: Praca w Błękitnej Lini TP SA
    Od: "Rexik" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    1.Chciałbym abyście podzielili sie spostrzeżenieami pracy na "Błękitnej Lini"
    w TP SA ,a konkretnniej na wsparciu technicznym ale inne działy też mnie
    interesują. Niedługo rozpoczne prace na tym stanowisku ,czeka mnie jeszcze
    szkolenie.
    Słysząłem różne żeczy : b.duża rotacja, 90% klientów sypie non stop kur***,
    ocenianie Ciebie co 20 rozmowe przez pion analityczny.
    2.Czy możliwe są przejścia na inne piony z BL w TP SA, interesuje mnie praca
    helpdesk/administrator ale też admin baz danych/programista.

  • 2. Data: 2004-05-15 12:32:32
    Temat: Re: Praca w B??kitnej Lini TP SA
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Rexik wrote:
> [...]
    > szkolenie.
    > Słysząłem różne żeczy : b.duża rotacja, 90% klientów sypie non stop kur***,
    hehe
    a myslisz _dlaczego_ Bertrand pozegnal sie z polska ? za BL wlasnie

    > ocenianie Ciebie co 20 rozmowe przez pion analityczny.
    > 2.Czy możliwe są przejścia na inne piony z BL w TP SA, interesuje mnie praca
    > helpdesk/administrator ale też admin baz danych/programista.

    na BL poza tym b.maly zarobek
    b.

  • 3. Data: 2004-05-15 14:51:15
    Temat: Re: Praca w Błękitnej Lini TP SA
    Od: "Tomasz Krzyzaniak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > interesują. Niedługo rozpoczne prace na tym stanowisku ,czeka mnie jeszcze

    W blekitnej linii nie pracowalem, ale cos podobnego. Klienci sa rozni,
    czasami dzien sie zaczyna ze ktos Cie objedzie od h k i takich tam. Przez
    tel sa po prostu odwazni. Jak jestes "wygadany" to dasz sobie rade a jak sie
    nie osobiscie podchodzil do tego co Ci bluzgaja - wytrzymasz :) Podstawa to
    sie nie dac! Ogolnie praca nie za ciekawa, ale czasami ubaw po pachy. Te
    wszystkie mp3 krazace po sieci - Lebiedz, tele2... czasami sie trafiaja
    takie kwiatki :)

    powodzenia!
    Tomek

  • 4. Data: 2004-05-15 18:01:22
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Tomasz Krzyzaniak w news:c85au3$cl7$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Te wszystkie mp3 krazace po sieci - Lebiedz, tele2..
    > czasami sie trafiaja takie kwiatki :)

    Wydaje mi sie, ze "czasem" to zdecydowanie za rzadko jak na to co sie
    faktycznie dzieje ;-) Ja siedzialem troche na centralce w strazy pozarnej
    i... ludzie! Naprawde nie sadzilem, ze na swiecie jest tylu swirow :-(

    Jesli czyta tego posta ktos kto sie kiedys w ten sposob zabawial, albo
    planuje - naprawde przemyslcie co robicie.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 5. Data: 2004-05-15 18:39:19
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    > Słysząłem różne żeczy : b.duża rotacja, 90% klientów sypie non stop
    kur***,
    > ocenianie Ciebie co 20 rozmowe przez pion analityczny.

    Wcale się nie dziwie biorąc pod uwagę w jaki sposób załatwiane są sprawy
    przez ta linie. Od dwóch miesięcy po zmianie abonamentu próbuje swój
    rachunek doprowadzić do normalności (ciekawe czy w tym miesiącu tez się
    popiszą)

  • 6. Data: 2004-05-16 07:50:52
    Od: "T" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Rexik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > interesują. Niedługo rozpoczne prace na tym stanowisku ,czeka mnie jeszcze

    z relacji koleżanki wynika, że do tego co napisałeś dochodzi jeszcze wypłata
    pensji do 60 dni po terminie

> [...]
    praca
    > helpdesk/administrator ale też admin baz danych/programista.

    a czy słyszałeś by dziewczyny na rolkach w markecie awansowały?

    Pozdrawiam
    WojtekPL

  • 7. Data: 2004-05-16 09:32:06
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    > 2.Czy możliwe są przejścia na inne piony z BL w TP SA, interesuje mnie
    praca
    > helpdesk/administrator ale też admin baz danych/programista.

    Jeżeli będziesz zatrudniony przez tpsa, to istnieje taka możliwość. Bardziej
    prawdopodobne jest, iż zatrudni Cię jakaś firma zewnętrzna. Wówczas o
    awansie możesz sobie pomarzyć.
    Jeżeli chcesz pracować w IT to nie zaczynaj raczej od BL.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 8. Data: 2004-05-16 10:08:07
    Od: "Rexik" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > awansie możesz sobie pomarzyć.
    > Jeżeli chcesz pracować w IT to nie zaczynaj raczej od BL.

    Jestem to właśnie firma z zewnątrz ale dyr. z tego co nam mówił bo bardzo chce
    abyśmy byli "ICH" ,tylko że decyzja zależy tylko od dyrekcji głownej z W-wy. I
    rzeczywiście słyszałem o ludziach którzy przeszli na garnuszek tepsy tylko że
    to sie stanie najwcześniej po roku.
    Jestem student inf. muszę zarobić pieniążki na studia wiec nie mam
    wyboru ,ofert pracy jak na lekarstwo. Pocieszam się tylko że będe miał siły po
    pracy na inne projekty.

  • 9. Data: 2004-05-20 16:34:54
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Rexik wrote:
> [...]
    > Słysząłem różne żeczy : b.duża rotacja, 90% klientów sypie non stop kur***,
    > ocenianie Ciebie co 20 rozmowe przez pion analityczny.

    z forum gazety.pl
    TPSA w Warszawie - na stanowisku wsparcie Blekitnej Linii - 800zl netto za
    miesiac po podwyzce, wczesniej max 700zl netto. Wszystko jeszcze przez
    posrednika :/ Monopolista widac dobrze placi ;-)