PracaGrupypl.praca.dyskusje › anex do umowy

  • 1. Data: 2004-05-15 11:08:14
    Temat: anex do umowy
    Od: "borek" <b...@n...orf.pl>

    Witam wszystkich.

    Pracodawca chce mi aneksem zmniejszyc wynagrodzenie.
    Co wy na to ? Czy aneksem mozna zmniejszyc wynagrodzenie ??
    Jeśli tak to na jakich zasadach.

    Dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-05-15 11:15:34
    Temat: Re: anex do umowy
    Od: "borek" <b...@n...orf.pl>

    jeszcze ja :)

    wypowiedzenie warunków pracy tu się chyba szykuje. Tzn jezeli to jest druga
    moja umowa, to po zmianie warunków płacy bedzie trzecia? Chodzi mi tu o
    zasadę trzeciej umowy na czas okreslony, czy stosuje się te przepisy do
    wypowiedzenia warunków płacy ?

    dzięki

  • 3. Data: 2004-05-15 11:32:12
    Od: "Michał Hoffmann" <m...@g...pl>

    U mnie bylo to tak, że albo nie przyjmujesz aneksu i wtedy jest typowe
    zwolnienie z odpawą i okresem wypowiedzenia, albo przyjmuesz i cóż pracujesz
    dalej na nowych warunkach.

  • 4. Data: 2004-05-16 19:12:45
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Pracodawca chce mi aneksem zmniejszyc wynagrodzenie.
    > Co wy na to ? Czy aneksem mozna zmniejszyc wynagrodzenie ??

    Zmiana wynagrodzenia jest jednym z b. istotnych elementów umowy o pracę i
    aneksem się tego nie zmienia tylko wypowiedzenieniem zmieniającym.Pozdrawiam.