PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja

  • 1. Data: 2007-09-03 08:32:37
    Temat: Delegacja
    Od: "Nelson Mandela" <n...@m...net>

    Mam zostac wyslany na delegacje do odleglego miasta.
    Wiem, ze istnieje jakis papierek, zawany potocznie delegacja,
    ktory powinienem miec wypisany PRZED wyjazdem,
    a nie PO.
    To z powodu tego, ze gdybym ulegl wypadkowi,
    to musi byc jakis dowod na to, ze w tym czasie
    bylem w pracy, a nie np. na bumelce.

    Ile i jakie kwitki trzeba miec
    i gdzie sie trzeba wspisac (jakas ksiega wyjsc?)

    Prosze o wyjsnienie jak to dokladnie jest?

    Pozdrawiam
    Nels

  • 2. Data: 2007-09-03 10:29:41
    Temat: Re: Delegacja
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > Wiem, ze istnieje jakis papierek, zawany potocznie delegacja,

    Polecenie wyjazdu sluzbowego, poszukaj w formularzach IPS.
    Po podrozy wypelniasz rozliczenie delegacji.

    joan

  • 3. Data: 2007-09-04 06:08:50
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Ile i jakie kwitki trzeba miec

    W firmie powinni ci dać kwitek popularnie nazywany delegacją. Firma do
    której jedziesz stawia ci na nim pieczątkę (potwierdzenie pobytu) a potem
    uzupełniasz koszta podróży.

    Możesz też sam kupić bloczek z delegacjami w papierniczym lub wydrukować z
    programu który możesz pobrać z http://www.ips-infor.com.pl/