1. Data: 2007-09-03 09:36:15
Temat:Zatrudnienie w polskiej firmie & praca za granicą
Od:"*** ***" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co sądzicie o takim rozwiązaniu: firma polska zatrudnia informatyków i wysyła
ich do pracy w Pradze, Wiedniu, Zurychu itp.
Firma opłaca mieszkanie, koszty komunikacji miejskiej, ubezpieczenie
i "dojazd" z/do miejsca zamieszkania. Umowa o pracę, stawka godzinowa.
No własnie, jakiej stawki należałoby się spodziewać/negocjować? (informatyk-
programista, bazy danych, wieloletnie doświadczenie; praca w dużym mieście
europejskim). Co w przypadku urlopu, choroby?

Zdaję sobie sprawę, ze to nie to samo co praca bezpośrednio u zagranicznego
pracodawcy. Może ktoś mógłby się podzielić doświadczeniami?

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
pg

2. Data: 2007-09-03 10:27:44
Od:"joan" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Firma opłaca mieszkanie, koszty komunikacji miejskiej, ubezpieczenie
> i "dojazd" z/do miejsca zamieszkania. Umowa o pracę, stawka godzinowa.

Nie zapominaj o dietach:).

joan

3. Data: 2007-09-04 12:24:45
Od:"AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joan" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
> Nie zapominaj o dietach:).

Czy wiesz coś więcej na temat takiego systemu pracy?
Przyznaję, że mam mętlik w głowie: jak się ma rozliczanie w systemie
godzinowym do diet zagranicznych?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje
ae

4. Data: 2007-09-06 13:26:02
Od:u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Wrz, 20:24, "AlterEgo" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Czy wiesz coś więcej na temat takiego systemu pracy?
> Przyznaję, że mam mętlik w głowie: jak się ma rozliczanie w systemie

System rozliczania pracy nie ma nic wspolnego z dieta. Jestes 24h poza
granica, nalezy Ci sie ok 40 paru euro, niewazne czy to swiatek,
piatek, czy niedziela. Urlop wedlug przepisow polskich. Pozostaje
sprawa swiat, ktore nie zawsze pokrywaja sie z poslkimi, ale w koncu
nie jest ich duzo, wiec mozna sie jakos dogadac. No chorobowe,
ubezpieczony jestes w ZUSie, ale pewnie nikt Ci nie wystawi zwolnienia
na odpowiednim druku.

Usjwo

Usjwo