PracaGrupypl.praca.dyskusje › wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa

  • 1. Data: 2007-09-02 16:31:16
    Temat: wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa
    Od: kursy masazu tajskiego <m...@g...com>

    WAKACJE Z MASAZEM - KURSY MASAZU TAJSKIEGO KAMPINOS k WARSZAWA
    http://massagethai.info

    Kursy odbywa si b d latem i trwa 30h (5 dni, od po udnia w
    poniedzia ek do popo udnia w pi tek), b d po czone z wypoczynkiem,
    socjalizowaniem si , a r wnie degustacj tajskiego jedzenia. Dla
    ch tnych r wnie nisko p atne zabiegi masa u.
    Najblizszy turnus 17-21.09

    Kursy s ta sze od innych kurs w organizowanych do tej pory w
    Warszawie czy innych miejscach - i bardziej dost pne dla uczni w/
    student w czy nowo wykwalifikowanych terapeut w masa u tajskiego,
    kt rzy nie s jeszcze p ynni w technikach i chcieliby powt rzy
    materia . Jakkolwiek, kursy s otwarte r wnie dla amator w masa u, a
    nawet dzieci/m odzie y z opiekunem.

    Szkolenia odbywaj si w gospodarstwie agroturystycznzm w Puszczy
    Kampinoskiej w gminie Leszno, przy trasie 580 (Warszawa - Sochaczew) i
    579 (Blonie - Nowy Dwor Mazowiecki) zaledwie 33 km od centrum
    Warszawy. Do dyspozycji go ci s 4 pokoje z azienk w domu gospodarzy
    oraz 2 pokoje z aneksem wypoczynkowo-kuchennym, z azienk i WC w
    oddzielnym domku. Gospodarze mog zorganizowa wypoczynek dla
    niewielkich grup dzieci, zapewni im opiek psychologa.

    Dojazd do Leszna autobusem podmiejskim 719 z p tli Osiedle G rczewska
    na ul G rczewskiej r g Lazurowej - autobusy odje dzaj co 20 minut i
    przejazd trwa 25 minut. Minibusy w dni powszednie co kilkana cie minut
    ul G rczewskiej. PKP z dworca Warszawa r dmie cie (przy Centralnym) i
    Zachodnia do B onia (kierunek yrard w, Sochaczew, Kutno) 25 minut.
    R wnie autobusy PKS z Nowego Dworu Mazowieckiego i Blonia. Z
    przystanku czy ze stacji zabior gospodarze.

    Atrakcje: 3 stajnie koni - jazda konna 30z /h, nauka jazdy konnej
    40zl/
    h, wok szlaki turystyczne, trasy rowerowe, tratwa w pobliskim
    prywatnym 5 ha stawie, plac zabaw dla dzieci.

    Koszt 1000zl, 1800zl/2 osoby, 2550zl/3osoby - mieszkanie w pokojach 2,
    3 lub 6 osobowych. Sniadanie i napoje w czone w cen kursu.

    Mo na doje d a - 900zl, 1600zl/2 osoby, 2250zl/3 osoby. Samochodem z
    Centrum Warszawy zabiera 30 minut, gaz do dechy. Albo swoja przyczepa
    kempingowa czy namiot w ogrodzie 10z od osoby.

    Osoby towarzysz ce 400z (mog by modelami do masa u - kr likami
    do wiadczalnymi dla uczni w. Dzieci/m odzie na kurs 350z lub 200z
    jako osoby towarzysz ce.

    Zaj cia poniedzia ek 12 - 20, wt-czw 9 - 17, pt 8 - 15.

    Czekam na depozyt 150z /kursant i 50z /dziecko/osoba towarzysz ca.

    Mam r wnie plakat do wydruku i powieszeniu na tablicy og osze ,
    wysy ki listowej itd. Tre tego plakatu mo na atwo zmienia ,
    wstawiaj c np swoje dane kontaktowe.

    ==========================
    Masa tajski jest jedn z czterech ga zi tradycyjnej
    medycyny Taj w. Reprezentuje jedyny w swoim rodzaju
    styl terapii orientalnej opartej na zasadach
    wsp czucia.

    Tw rc masa u jest Jivak Kumarbhaccha. Jego podstawy
    zosta y stworzone 2500 lat temu w Indiach, na bazie
    Ayurwedy oraz technik Jogi. Przez lata rozwija si i
    by praktykowany przez mnich w w tajlandzkich w
    wi tyniach.

    W masa u tym dokonuje si synteza wielu technik
    naciskania cia em, refleksologii, pracy z kana ami
    energetycznymi i z krwiobiegiem, rozci gania oraz jogi
    i medytacji w zwi zku z czym praktykuj cy go terapeuci
    wykorzystuj wi cej element w w asnego cia a ni w
    jakimkolwiek innym stylu leczniczej manipulacji. Jest
    to zabieg suchy (bez oliwy) wykonywany przez cienkie
    lu ne ubranie na macie roz o onej na pod odze, z
    dostateczn ilo ci miejsca wok niej co umo liwia
    terapeucie swobodne przenoszenie rodka ci ko ci
    w asnego cia a w r ne po o enia wok pacjenta i nad
    nim. czy on w sobie bardzo powolne i rytmiczne
    uciskanie mi ni w celu ich rozlu nienia, a nast pnie
    ich rozci ganie w celu zwi kszenia zakresu ruch w.

    Masa ysta masuje nie tylko d o mi, ale r wnie
    przedramionami, okciami, stopami i kolanami,
    uk adaj c cia o osoby masowanej w wybranej pozycji
    Hatha Jogi dlatego zwany jest czasami Jog dla
    Leniwych. Osoba poddawana zabiegowi przyjmuje przy tym
    wiele r nych pozycji wywodz cych si z pi ciu
    zasadniczych postaw - le enia ty em, przodem i na boku
    oraz postaw odwr conej i siedz cej.

    Dzi ki temu niezwyk emu po czeniu, masa w spos b
    holistyczny poprawia kondycje fizyczn , duchow i
    intelektualn , przynosi fizyczne i psychiczne
    zrelaksowanie, wzrost si witalnych oraz odczucie

    r wnowagi duchowej. Jednocze nie dzi ki bardzo
    powolnemu medytatywnemu wykonywaniu jest bardzo
    g boko relaksuj cy, rozci ga cia o, rozlu nia i
    uwalnia napi cia.

    Masa Tajski cieszy si ogromn popularno ci na ca ym
    wiecie, w Polsce jest now ciekaw propozycj .
    Stanowi alternatyw dla os b kt re nie mog wykonywa
    wicze jogi. Na Zachodzie wielu nauczycieli jogi uczy
    si tajskiego masa u, poniewa jego techniki pozwalaj
    im na wzbogacenie swojego warsztatu, szczeg lnie w
    pracy z indywidualnymi klientami.

    ==============

    Jestem terapeutk i nauczycielk jogicznego masa u
    tajskiego, indonezyjskiego, tajskiego masa u st p i
    tajskiego masa u zio owego z kilkunastoletnim
    do wiadczeniem. Wykona am grubo ponad dziesi tysi cy
    zabieg w, ka dy trwaj cy co najmniej godzine i
    wyszkoli am w trybie indywidualnym w Tajlandii i
    Wielkiej Brytanii ponad 500 masa yst w, jak r wnie
    ponad setk na kursach publicznych i prywatnych w
    Polsce.

    Jestem jedyn nauczycielk masa u tajskiego,
    indonezyjskiego, tajskiego masa u st p i tajskiego
    masa u zio owego w Polsce.

    Wykonuj r wnie zabiegi indywidualne w Warszawie i
    Londynie.

    Do tej pory pracowa am w szkole masa u na
    Czerniakowie, w o rodku sportowym na Powi lu, w
    Riverview Wellness Centre w hotelu Intercontinental, w
    Spa Celebrity, w P ockiej Akademii Jogi, w gabinecie
    masa u tajskiego na Ursynowie. Nadal pracuje w
    gabinetach odnowy biologicznej w Wilanowie, na
    Mokotowie (ul. Pu awska) i w rodmie ciu (ul. Wilcza).

    Oto co o mnie i o moich kursach powiedzieli uczestnicy
    kurs w:

    **********

    Robert, Krynica Zdr j:
    Kurs bardzo milo wspominam. By dla mnie naprawde
    interesuj cy a ca o odbywa a si bardzo lu no i w
    mi ej atmosferze. Grupa kt ra bra a udzial w tym
    kursie by a bardzo zgrana i nadal mam do nich kontakt
    telefoniczny. Czulem si bardzo na luzie w
    towarzystwie nauczyciela i sam stwierdzam, e odczu em
    na wlasnym ciele, i technika tego masa u pozytywnie
    wp yn a na samopoczucie i kondycj fizyczn ca ego
    organizmu. PS Jurek obroni prac magistersk i jest
    ju dyplomowanym fizjoterapeut . Wysy am wam kilka
    fotek z kursu Masa u Tajskiego. Pozdrawiam gor co .

    *****************

    Gosia, kurs masa u Krynica Zdr j:

    Mieszkam w Zielonej Gorze to ma a miejscowo i troch
    trudno mi w promowaniu tego masa u, ale si nie
    poddaje. Lubi robi ten masa i cieszy mnie rado i
    zadowolenie w oczach moich pacjent w. Moi pacjenci to
    ludzie praktykuj cy jog . Po masa ach du o atwiej im
    praktykowa jog . Bardzo chcia abym nauczy si wiecej
    masa y, kt re robi Kania. Ale Wy jeste cie albo w
    Krynicy albo w Warszawie. Mo e by my pomy leli na
    organizowaniu takich szkole w Zielonej Gorze. Tu na
    zachodzie Polski brakuje takich szkole . Pozdrawiam
    gor co od siebie i od Romki (by a ze mn na kursie)

    ***************

    Mariusz:

    Aloha Nui

    Mia em okazje spotka Kanie na kursie masa u Tajskiego
    w Szczecinie zorganizowanego przez Darka Witkowskiego.

    Nazywam si Ziemann moje imi Mariusz. Interesuje sie
    masa ami od 4 lat. Jestem po kursie masa u Mauri, Lomi
    Lomi i klasycznego. Masuje u siebie w domu lub u
    klineta je eli jest taka potrzeba. Je eli chodzi o
    masa Tajski mam 3 osoby, kt re masuje stosunkowo
    regularnie i z bardzo pozytywnym efektem.

    **************

    Pelagia ewakasprzak at yahoo.com:

    Mam na imi Pola. Mam 23 lata. Jestem po 2-letniej
    szkole masa u z elementami rehabilitacji. Masa jest
    moj pasj , a masa e dalekiego wschodu
    zainteresowaniem, kt rych tajniki ci gle zg biam.

    My name is Pola. I am 23. I finished course of massage
    with elements of rehabilitation (2 years). Massage is
    my passion. Especially, I am interested in Asian
    massages and I am trying to explore them and get more
    knowledge and practice about them.
    ****************
    Joanna:
    Bra am udzia w kursie prowadzonym przez Kania w maju
    w Szczecinie. Kania zarazi a mnie swoim entuzjazmem i
    wiar i rado ci .

    Od pierwszego weekendu kursu praktykowa am regularnie
    masa tajski na wszystkich znajomych. Od lipca
    wykonuje masa ju zarobkowo. Mam pierwszych klient w,
    bardzo zadowolonych. Masa tajski wykonuj w
    Szczecinie i okolicach, u klienta.

    W ten weekend Kania znowu bedzie w Szczecinie. Ciesz
    si ogromnie na to spotkanie.

    http://masaztajskiwarszawakursy.googlepages.com

  • 2. Data: 2007-09-02 16:34:44
    Od: kursy masazu tajskiego <m...@g...com>

    ogloszenie o pracy - jak by nie bylo.

    podyskutujemy czy sobie podogryzamy?
    Waldek M. :

  • 3. Data: 2007-09-02 16:37:20
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

  • 4. Data: 2007-09-02 17:00:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1188750884.916749.233110@w3g2000hsg.googlegroup
    s.com
    kursy masazu tajskiego <m...@g...com> pisze:

    > ogloszenie o pracy - jak by nie bylo.
    > podyskutujemy czy sobie podogryzamy?
    Nie ma o czym z tobą dyskutować.
    Waldek M. ma rację, jesteś błyskotliwy inaczej, kompletnie inaczej.
    Pewnie tak samo masujesz jak postujesz.
    Słowem - nie musisz już lecieć?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-09-02 17:57:56
    Od: aa <a...@a...pl>

    kursy masazu tajskiego wrote:
> [...]
    > socjalizowaniem si , a r wnie degustacj tajskiego jedzenia. Dla
    > ch tnych r wnie nisko p atne zabiegi masa u.

    Wakacje to się skończyły.
    Ustaw sobie Google, to nie jest trudne. Jak nie wiesz jak to poszukaj w
    necie - parę razy już to opisywałem.

> [...]
    > kt rzy nie s jeszcze p ynni w technikach i chcieliby powt rzy
    > materia . Jakkolwiek, kursy s otwarte r wnie dla amator w masa u, a

    Tu by się przydała cena. Piszesz że tańsze a nie podajesz ceny?

> [...]
    > oddzielnym domku. Gospodarze mog zorganizowa wypoczynek dla
    > niewielkich grup dzieci, zapewni im opiek psychologa.

    O już wiem czemu tak tanio. Trzeba doliczyć zakwaterowanie i posiłki.

> [...]
    > R wnie autobusy PKS z Nowego Dworu Mazowieckiego i Blonia. Z
    > przystanku czy ze stacji zabior gospodarze.

    To z poprawką na remonty torów czy nie?

    > Atrakcje: 3 stajnie koni - jazda konna 30z /h, nauka jazdy konnej
    > 40zl/
    > h, wok szlaki turystyczne, trasy rowerowe, tratwa w pobliskim
    > prywatnym 5 ha stawie, plac zabaw dla dzieci.

    To w końcu joga czy hippika?
    Masaż tajski to mi się raczej z burdelem kojarzy niż z placem zabaw dla
    dzieci.

    > Koszt 1000zl, 1800zl/2 osoby, 2550zl/3osoby - mieszkanie w pokojach 2,
    > 3 lub 6 osobowych. Sniadanie i napoje w czone w cen kursu.

    O jest cennik. Śniadanie wliczone. Ile za obiad i kolację?

> [...]
    > jako osoby towarzysz ce.
    >
    > Zaj cia poniedzia ek 12 - 20, wt-czw 9 - 17, pt 8 - 15.

    Jest i czas zajęć.
    Tylko że nie widzę tam żadnych przerw. Czyżby 8h masowania bez żadnej
    przerwy? Nawet obiadu nie podacie?

    > Czekam na depozyt 150z /kursant i 50z /dziecko/osoba towarzysz ca.

    Znaczy najpierw płacę a dopiero potem dowiem się czy w ogóle będzie miejsce?

    > Mam r wnie plakat do wydruku i powieszeniu na tablicy og osze ,
    > wysy ki listowej itd. Tre tego plakatu mo na atwo zmienia ,
    > wstawiaj c np swoje dane kontaktowe.

    A co z prawami autorskimi? Jak wygląda umowa?

  • 6. Data: 2007-09-02 17:59:58
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-09-02 18:34, taki ktos jak kursy masazu tajskiego napisac
    raczyl:
    > ogloszenie o pracy - jak by nie bylo.
    >
    > podyskutujemy czy sobie podogryzamy?
    > Waldek M. :

    1. Spamujesz dużo więcej grup niż tą, w tym regionalne,
    gdzie miejsca na reklamy nie ma.
    2. Ta grupa *nie jest* na ogłoszenia o pracę, do tego jest
    np. pl.praca.oferowana.
    3. Jesteś tępym recydywistą, skoro jakiś czas temu już Cię zjechano
    i wracasz.
    4. Jesteś tępym prostakiem, skoro nie dociera do Ciebie, że spam wpływa
    jedynie na *zniechęcenie* do potencjalnej oferty (i do posłania
    pod nosem do Ciebie kilku "ciepłych słów" na temat prowadzenia się
    Twojej przodków).
    5. Nie toppostuje się na usenecie, prawidłowo wycina się cytaty:
    http://rtfm.killfile.pl

    Waldek

  • 7. Data: 2007-09-02 21:46:10
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    kursy masazu tajskiego pisze:

    > ogloszenie o pracy - jak by nie bylo.
    > podyskutujemy czy sobie podogryzamy?

    Rany, spamer się odezwał. Czyli czyta. Znaczy umie. To, że ma innych
    ludzi w dupie to taki drobny szczegół. Myślę, że potencjalni klienci
    spamera powinni się dowiedzieć, że nie szanuje innych - co to za kurs u
    kogoś kto lekceważy ludzi. Czas na antyreklamę :D