PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie w sprawie bonusów i dodatków

  • 1. Data: 2007-09-03 08:20:50
    Temat: Pytanie w sprawie bonusów i dodatków
    Od: Ed <s...@p...wp.pl>

    Witam serdecznie.

    Chciałbym zaproponować u siebie w pracy kilka bonusów. Potrzebuję
    informacji jak to wygląda w innych przedsiębiorstwach. Czy byłby ktoś
    uprzejmy o podanie informacji ( niekoniecznie podając nazwę firmy ) w
    stylu:

    pracuję w firmie która zajmuje się tworzeniem stron internetowych.
    Firma zafundowała nam konsole do grania

    albo:

    pracuję w firmie tworzącej oprogramowanie biznesowe. Firma kilka razy
    do roku opłaca grę w Paintball dla wszystkich pracowników.

    Dziękuję.

    Ed.

  • 2. Data: 2007-09-03 09:08:38
    Temat: Re: Pytanie w sprawie bonusów i dodatków
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Ed wrote:

> [...]
    >
    > pracuję w firmie tworzącej oprogramowanie biznesowe. Firma kilka razy
    > do roku opłaca grę w Paintball dla wszystkich pracowników.

    Kilka rzeczy, ktore widzialam z boku, nie pracujac w danych firmach:

    Pewna firma (IT) kilka razy do roku fundowala swoim pracownikom zakup
    dowolnych ksiazek z Amazon.com (nie musialy byc to ksiazki zwiazane z
    praca, ale wielu pracownikow kupowalo te drogie cegly z wiedza za 200
    czy 300 dolcow, na ktore by im samemu szkoda bylo wydac kase). Budzilo
    to dosc spory entuzjazm, bo to byli "mozgowcy".

    Inna firma, tez IT, kupowala tanio (bo abonamentowo i masowo) bilety do
    teatru grajacego "lzejsze" przedstawienia i rozdawala po dwa. Po
    poczatkowym zdziwieniu, jak zaczeli chodzic, tez sie bardzo spodobalo,
    zwlaszcza, ze to byli w wiekszosci single i pozytywnie to wplynelo na
    ich zycie prywatne ("sluchaj, dali mi w firmie dwa bilety, nie mam z kim
    isc, a szkoda, zeby sie zmarnowal, nie masz ochoty sie wybrac?" -
    niezobowiazujacy i kulturalny podryw, heh).

    Karnety na silownie czy basen, wyjazdy typu survival, bony do sklepu
    itp. to wszystko typowe rzeczy i moga byc dobre, ale najwazniejsze jest
    dopasowanie bonusa do potrzeb ludzi, ktorzy go dostaja. Jesli napiszesz,
    jaki rodzaj ludzi ma dostac bonusa, moze na grupie bedzie jakas
    konstruktywna burza mozgow.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 3. Data: 2007-09-03 10:17:36
    Od: "Reksio" <c...@p...onet.pl>

    > Chciałbym zaproponować u siebie w pracy kilka bonusów. Potrzebuję
    .....ciach....

    Weekendowy karnet "rodzinny" do aquaparku - kilka sztuk na dzial.
    Czasem byly wrecz zapisy na kazdy weekend - kto kiedy bierze karnet, ale
    bywalo ze nikt nie korzystal. Dodatkowy plus - integracja dzialu.

    Karta rabatowa do kina/teatru. Rabat rzedu 50% Mozna bylo na ta karte kupic
    wiecej biletow, wiec nie bylo problemow z tym kto korzysta w danym dniu z
    karty.

    Bonus w postaci szczepienia przeciw grypie. Tu zdania sa podzielone -
    podobno niektorzy dostawali w zimie najwiekszej grypy - ale to temat na inna
    grupe. Plus taki ze zmniejsza sie absencja (przynajmniej teoretycznie)

    Czego sie unika - fundowania badan okulistycznych w przypadku pracownikow
    pracujacych przy komputerach. :-)

    Pozdrrrr... Reksio.

  • 4. Data: 2007-09-03 10:54:50
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Ed <s...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Witam serdecznie.
    >
    > Chciałbym zaproponować u siebie w pracy kilka bonusów. Potrzebuję
    > informacji jak to wygląda w innych przedsiębiorstwach.

    1. Medicover.
    2. Basen.
    3. Tenis.
    4. Masaże.
    5. Taniec latino.
    6. Biblioteka firmowa.
    7. Imprezy (dużo, różnorodne, nieobowiązkowe, organizowane zgodnie z sugestią
    zainteresowanych).

    --
    JoP

  • 5. Data: 2007-09-03 19:04:11
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Dostaję zwrot kosztów dojazdu. Firma zwraca mi za paliwo

  • 6. Data: 2007-09-05 07:46:30
    Od: Ed <s...@p...wp.pl>

    > Jesli napiszesz,
    > jaki rodzaj ludzi ma dostac bonusa, moze na grupie bedzie jakas
    > konstruktywna burza mozgow.

    Grupą osób dla ktorych miałyby byc skierowane bonusy są inżynierowie
    zajmujący się rozwojem oprogramowania , czyli IT. Jednym z bonusów
    który byśmy chcieli jest np. stół bilardowy , żeby sobie zagrać w
    "międzyczasie". Prosiłbym o informację , czy ktoś mógłby się pochwalić
    tego typu gadżetami w miejscu pracy ? ( bilard , piłkarzyki ,
    ewentualnie konsola do gier)

  • 7. Data: 2007-09-05 21:13:34
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-09-05 09:46, taki ktos jak Ed napisac raczyl:
    > Prosiłbym o informację , czy ktoś mógłby się pochwalić
    > tego typu gadżetami w miejscu pracy ? ( bilard , piłkarzyki ,
    > ewentualnie konsola do gier)

    Są sobie w firmie piłkarzyki. Owszem, niektórzy grają - miły
    akcent, tyle że po pierwsze nie każdego to interesuje, a po drugie,
    IMHO nie jest to na tyle atrakcyjny bonus, żeby np. zatrzymać
    w firmie, jeśli ktoś zastanawia się nad zmianą pracy.

    Zdarzają się też inne bonusy, z rodzaju basenu czy siłowni,
    ale problem jest z dostępnością dla wszystkich (ograniczony czas).

    Duża firma produkująca oprogramowanie.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 8. Data: 2007-09-08 11:32:49
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 05 Sep 2007 00:46:30 -0700, Ed <s...@p...wp.pl>
    w <1...@5...googlegroups.com

> [...]
    > "międzyczasie". Prosiłbym o informację , czy ktoś mógłby się pochwalić
    > tego typu gadżetami w miejscu pracy ? ( bilard , piłkarzyki ,

    Na terenie poprzedniej były piłkarzyki, stół do pingponga i boisko do
    kosza.
    Teraz mam konsolę do gier.

    Ale to nie jest jakaś straszliwa motywacja, jakbyś w domu miał stół do
    bilarda, to grałbyś często, czy od wielkiego dzwonu?
    Zastanów się nad rzeczą, która będzie mniej zabierała miejsca, gdy
    już się znudzi.

    ja czyli jakub
    Revoke.