PracaGrupypl.praca.dyskusje › Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska

  • 11. Data: 2005-09-30 16:38:33
    Temat: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - ma s29wb2xza2E
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Fri, 30 Sep 2005 16:13:23 +0200]:

    > Przecież to jest najprawdopodobniej ogłoszenie o czymś,
    > co obie z Immoną tak bardzo lubicie - aktywizacji zawodowej
    > biednych misków [...]

    Nie, to jest ogloszenie pt. "przyjdz do nas, bedziesz bardzo
    skutecznie przekonywany ze cos umiesz" ;)

    Kira

  • 12. Data: 2005-09-30 16:41:18
    Temat: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: adasiek [Fri, 30 Sep 2005 16:38:12 +0000 (UTC)]:

    > no dobrze; zatem gdzie w usenecie powinna sie pojawic
    > taka oferta??

    Jest to niewatpliwie ogloszenie, typuje wiec grupy
    ogloszeniowe. Oczywiscie przestaloby byc ogloszeniem,
    gdyby p. Beata zamiast wrzucac krotki tekst i znikac,
    powiedziala kilka slow od siebie, podyskutowala sobie
    z chetnymi i mniej chetnymi i takie tam inne... Jesli
    mnie wzrok nie myli bowiem, ta grupa to "dyskusje"?

    Kira

  • 13. Data: 2005-09-30 16:57:49
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-30 18:37 , walcząc mozolnie z klawiaturą Kira w pocie czoła
    napisał/a:

    > Usmialam sie jak norka :)))

    ..czyli jak ?! :)

    pzdr
    A. <który w życiu nie widział, jak się norka śmieje>

  • 14. Data: 2005-09-30 17:14:30
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 30-09-2005 o 18:57:49 złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> napisał:

    > ..czyli jak ?! :)
    >
    > pzdr
    > A. <który w życiu nie widział, jak się norka śmieje>

    Poszło na prhn.

    Swoją drogą bardzo się dziwię, że się dziwicie. Przecież te wszystkie
    szkolenia mają tylko jeden cel: wyszarpać forsę od płatników dla
    organizatorów.
    Ludzie, przeczytajcie (tylko bez technik szybkiego czytania; felieton to
    forma literacka, a więc sztuka!) wreszcie jeden z najlepszych w tym roku
    tekstów najlepszego felietonisty w tym kraju -
    http://biznes.interia.pl/news_pyt?inf=664404 i wyciągnijcie wnioski :)

    Swoją drogą (#2): założyciel UPR Stanisław Michalkiewicz startując z
    ramienia LPR w wyborach senackich w okręgu Warszawa II zajął trzecie
    miejsce, przegrywając z założycielem UPR Robertem Smoktunowiczem
    startującym z ramienia PO - w czym, oprócz krzywej Laffera skutecznie
    hamującej postęp socjalizmu, widzę promyk nadziei na to, że w dłuższej
    perspektywie nie będzie aż tak źle, jak się może wydawać :)

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 15. Data: 2005-09-30 17:19:44
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    Data Ci sie w kompie popsula, popraw.

    > Czy organizując takie szkolenia ktoś kiedyś sobie zadał
    > trud prześledzenia rynku pracy - zapotrzebowania?

    Jak najbardziej, ale wiesz, jak to wyglada?
    Bierze sie GW praca i liczy ilosc ogloszen, w ktorych jest wymagana obsluga
    komputera i MSOffice. Jak za malo wyjdzie, bierze sie do liczenia tez oferty
    z innych zrodel. Potem sie pisze, ze w regionie jest zapotrzebowanie na te
    kwalifikacje i dowod w postaci istnienia x ofert pracy z tym wymaganiem w
    ciagu miesiaca czy innego czasu sie przedklada. No bo trudno zaprzeczyc, ze
    taki wymog jest w b. wielu ogloszeniach. Ze jest wiele stanowisk dla
    handlowcow i zapotrzebowanie na ten zawod, tez sie nie da zaprzeczyc. Oferty
    dla grafikow i webmasterow tez sa, nie? Mnostwo dotacji poszlo na
    doszkalanie ludzi w dziedzinach okolokomputerowych, bo to nowoczesne
    technologie itd. i "zapotrzebowanie rynkowe" latwo udowadnialne. :)

    > Nawet po najdłuższym kursie nikt nie nauczy się
    > na tyle, aby świadczyć usługi typu projektowanie
    > stron (zwłaszcza, że na HTML-u, co już nie jest
    > wystarczające), tworzenie grafiki itd.

    I tego ktos nie rozumie - raczej ten rozdzielajacy kase niz ten skladajacy
    wniosek o taka dotacje.

    > Jedno jest pewne: ktoś ma zatrudnienie przy tym
    > nauczaniu...

    Firmy szkoleniowe robia wielki skok na kase unijna. Wlasciwie mozliwosci sa
    takie, ze wkrotce uznam firme szkoleniowa, ktora nic z tego nie uczknela dla
    siebie, za malo obrotna. Macieju Sobczyk, przyznajcie sie, jakie szkolenia
    za kase unijna prowadzi wasza firma :)

    I.

  • 16. Data: 2005-09-30 17:30:19
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 30-09-2005 o 19:19:44 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > Firmy szkoleniowe robia wielki skok na kase unijna. Wlasciwie mozliwosci
    > sa takie, ze wkrotce uznam firme szkoleniowa, ktora nic z tego nie
    > uczknela dla siebie, za malo obrotna.

    widziałem niedawno w GWnie ogłoszenie "PPHU XXXXX - Jan Kowalski, Zofia
    Kowalska" - oczywiście na standardowym lejałcie unijnym, która dumnie
    obwieszczała o otrzymaniu dotacji na przeszkolenie 800 osób w ramach
    projektu "Podnoszenie cośtam cośtam z Wielkopolski" i szukała chętnych do
    wzięcia udziału w projekcie - nie, _jeszcze nie_ kursantów.

    Ależ owszem, czemu nie, Polska beneficjetem netto jest.

  • 17. Data: 2005-09-30 17:31:32
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sxxd6gt8frn0ri@donkichot...

    > Swoją drogą bardzo się dziwię, że się dziwicie. Przecież te wszystkie
    > szkolenia mają tylko jeden cel: wyszarpać forsę od płatników dla
    > organizatorów.

    My sie nie dziwimy, tylko smiejemy sie z tego, co firma ma w swojej ofercie
    komercyjnej; te cytaty byly stamtad, a nie z tej dotowanej. To nic, ze
    program jest ten sam. Firmy z instynktem samozachowawczym nie upubliczniaja
    ponad miare szczegolowych programow szkolen dotowanych, jesli te sa w
    powyzszy sposob smieszne. Znam wiele przykladow.

    > Ludzie, przeczytajcie (tylko bez technik szybkiego czytania; felieton to
    > forma literacka, a więc sztuka!) wreszcie jeden z najlepszych w tym roku

    Daleko, daleko w tyle za Stomma, jesli chodzi o forme i sztuke.

    I.

  • 18. Data: 2005-09-30 17:32:49
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    adasiek napisał(a):

    > no dobrze; zatem gdzie w usenecie powinna sie pojawic taka oferta??

    Wiesz, nie ważne gdzie. Ważne, że nie tutaj. Na pl.test na pewno nikt by nie
    oponował.

    > ach: i moim zdaniem okreslenie SPAM na reklame programu, na ktory
    > pieniadze podatnikow to jest przynajmniej grube nieporozumienie;

    A wiesz co to SPAM?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 19. Data: 2005-09-30 17:36:23
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:op.sxxewty0frn0ri@donkichot...

> [...]
    > projektu "Podnoszenie cośtam cośtam z Wielkopolski" i szukała chętnych do
    > wzięcia udziału w projekcie - nie, _jeszcze nie_ kursantów.

    Popyt na szkolonych jest taki, ze bywaja sytuacje lapanek na szkolenie. Bo
    zasadniczo chodzi o podpis na liscie i wypelnienie ankiety z ocena
    szkolenia. A jak kurs jest nudny i malo przydatny, to ciezko znalezc
    klientele nawet na darmoche i "szkolenie" polega na namowieniu osob, zeby za
    jakas korzysc dla nich podpisaly i wypelnily. Kwota placona za przeszkolenie
    jednego delikwenta jest taka, ze zasadniczo wszyscy sa zadowoleni.

    I.

  • 20. Data: 2005-10-01 14:48:49
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Beata" napisał w wiadomości

> [...]

    Nawet po najdłuższym kursie nikt nie nauczy się
    na tyle, aby świadczyć usługi typu projektowanie
    stron (zwłaszcza, że na HTML-u, co już nie jest

    A potem widzi się takie koszmarki w sieci, ale
    za to zrobione za 30 zł (sic!), albo właściciel się
    cieszy, że ma _całą_stronę_ we flashu ('jaki bajer!').