PracaGrupypl.praca.dyskusje › Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska

  • 21. Data: 2005-10-03 07:38:44
    Temat: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns96E1BBE42ADadasiek.podolany.net@127.0.0.1...

    > oczywiscie idac Twoim tokiem myslenia mozna miec pretensje
    > do wszystkich uniwersytetow - ze kogo to niby ksztalca??
    > biologo-fizyko-polonisto-psychologo-prawniko-geologo
    w??

    Oczywiście idąc moim tropem można mieć pretensje, że uniwersytet kształci
    hybrydę, bo w ciągu 5 lat stara się wpoić człowiekowi wiedzę, którą inni
    zdobywają latami, drogą łączenia specjalizacji. Uniwersytety na szczęście
    (mam nadzieję) nie kształcą
    biologo-fizyko-polonisto-psychologo-prawniko-geologo
    w tylko biologów,
    fizyków, polonistów, psychologów, etc.

    Co do jednego jestem pewien - nie widziałem nigdzie kierunku "Filologia
    polska z elementami geologii" albo "Psychologia kwantowa" tudzież "Fizyka
    społeczna". :)

    pozdr.
    m.

  • 22. Data: 2005-10-03 08:49:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Maciek Sobczyk [Mon, 3 Oct 2005 09:38:44 +0200]:

    > "Psychologia kwantowa" tudzież "Fizyka społeczna". :)

    A jesteś 100% pewien, że te dwa nie miałyby sensu...? ;)

    Kira

  • 23. Data: 2005-10-03 09:34:08
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    napisał w wiadomości news:dhqnfl$ppl$1@inews.gazeta.pl...

    > Co do jednego jestem pewien - nie widziałem nigdzie kierunku "Filologia
    > polska z elementami geologii" albo "Psychologia kwantowa" tudzież "Fizyka
    > społeczna". :)

    Na niektorych uczelniach sa studia miedzywydzialowe, tzn. student dobiera
    sobie okreslone przedmioty z roznych wydzialow, posiadajace swoja punktacje,
    do zaliczenia potrzebujac zebrac okreslona ilosc punktow z zaliczen tych
    przedmiotow, przy czym niektore z tych przedmiotow maja warunki wstepne w
    postaci wymogu zaliczenia przedtem innego przedmiotu. Spotkalam sie z tym,
    ze funkcjonuje to w wersji humanistyczno-przyrodniczej.

    I.

  • 24. Data: 2005-10-03 09:57:34
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

> [...]
    > postaci wymogu zaliczenia przedtem innego przedmiotu. Spotkalam sie z tym,
    > ze funkcjonuje to w wersji humanistyczno-przyrodniczej.

    Ok, ale to nie jest narzucona odgórnie konieczność kształcenia się w kilku
    niezwiązanych ze sobą (przynajmniej na tym poziomie specjalizacji)
    dziedzinach.

    pozdr.
    m.

  • 25. Data: 2005-10-03 10:52:54
    Od: "Beata" <e...@i...pl>

    Widzę, ze wywołałam małe wyładowania atmosferyczne swoim wpisem ( bo raczej nie
    można nazwać tego burzą ). Chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej
    liczby osób, które szukają takich właśnie szkoleń, więc temat wylądował tutaj.
    Chciałabym sprostować kilka rzeczy:
    - nie zniknęłam, tylko zwyczajnie nie pracuję w weekend,
    - każde z tych szkoleń to osobny kurs 30-godzinny, prowadzony przez
    profesjonalistów ( a nie studentki piątego roku psychologii )
    - Projekt realizowany jest we współpracy z Punktem Doradztwa Zawodowego
    Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu &#8222;Sektorowy Program

    Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich 2004- 2006&#8221; Priorytet &#8222;Aktywna
    polityka
    rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej&#8221;, Działanie 1.6
    &#8222;Integracja
    i reintegracja zawodowa kobiet&#8221; schemat &#8222;Wspieranie równości szans kobiet
    mężczyzn na rynku pracy&#8221;, którego celem jest dostosowanie umiejętności i
    zwiększenie kwalifikacji zawodowych kobiet do wymogów rynku pracy.
    - W ramach Punktu Doradztwa Zawodowego
    - prowadzone jest indywidualne i grupowe poradnictwo zawodowe
    - organizowane są warsztaty motywujące do prowadzenia działalności gospodarczej
    - prowadzone jest pośrednictwo pracy
    Firma prowadząca szkolenie - Omni-Araneo. mail - b...@o...pl

  • 26. Data: 2005-10-03 11:05:49
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 03-10-2005 o 12:52:54 Beata <e...@i...pl> napisał:

> [...]
    > największej
    > liczby osób, które szukają takich właśnie szkoleń, więc temat wylądował

    Sprostować? ależ teraz nie napisałaś nam niczego, co nas zaskakuje lub
    czego byśmy nie wiedzieli :D

    --
    W powietrzu wisi coś podłego | Irracjonalne jakieś zło
    Ma się ochotę na jednego | I prawdę mówiąc, tylko to

  • 27. Data: 2005-10-05 23:32:25
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Beata" napisał w wiadomości

    > Widzę, ze wywołałam małe wyładowania atmosferyczne
    > swoim wpisem ( bo raczej nie można nazwać tego burzą ).

    No to jeszcze trochę więcej wyładowań - i na pewno będzie...
    ;))

    Czy organizowaliście już szkolenia (niekoniecznie dla kobiet)
    z podanego zakresu materiału?
    Proszę o podanie statystyk: ile osób podjęło zatrudnienie
    (najlepiej związane z tematyką kursu)/założyło działalność
    w stosunku do liczby osób uczestniczących?

    O jakich to 'specjalistach' jest mowa? Może, skoro są takimi
    specjalistami, to należałoby podać ich nazwiska?

    Jak zamierzacie promować osoby z Waszego kursu?
    A może Wy robicie kurs, a dalej to niech się już sami
    zainteresowani martwią?

    Czy gwarantujecie osobom szkolonych kawę i herbatę,
    ewentualnie - jeśli będzie dojazd do ośrodka szkolącego
    w innym mieście - obiad?

    Jakie badania przeprowadziliście - jakie jest zapotrzebowanie
    na osoby po takim szkoleniu - w Waszym regionie?
    Tylko proszę nie podawać, że w większości serwisów
    szukani są graficy, webmasterzy itp. :D

    [OT]
    Zaczyna mnie irytować, że tak dużo pieniędzy idzie na marne.
    Osobiście uważam, że można by te pieniądze przeznaczyć
    na zatrudnienie na prace interwencyjne, z rozszerzeniem
    na osoby pomiędzy 25 a 50 rokiem życia.
    Nie wiem, czy wszyscy wiedzą, że teraz na takie zatrudnienie
    na zasadach prac interwencyjnych mogą liczyć tylko osoby
    do 25 roku życia i osoby po 50 roku życia.
    Nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale skoro i tak nie ma
    ofert pracy, to może chociaż część pracodawców zatrudniłaby
    osoby na tej zasadzie.

    --
    Koziorozec