PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szwajcaria - gdzie szukać informacji?

  • 1. Data: 2005-09-30 12:59:43
    Temat: Szwajcaria - gdzie szukać informacji?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4280462.stm
    http://bfm.mit.ch/index.php?id=323&L=3

    Ktoś wie gdzie znajdę więcej szczegółów na temat otwarcia
    szwajcarskiego rynku pracy? Rozumiem, że najwcześniej otwierają się
    1.01.2006. Coś wiadomo o ewentualnych ograniczeniach (np. jakieś
    rejestracje w ichnim urzędzie imigracyjnym)?

    I jeszcze jedno pytanie - jakie strony internetowe dotyczące emigracji
    i pracy w Szwajcarii (oferty pracy, porady itp.) warto odwiedzić?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 2. Data: 2005-09-30 13:35:05
    Temat: Re: Szwajcaria - gdzie szukać informacji?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Od www.swisshelpdesk.org bym zaczął.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 3. Data: 2005-09-30 13:41:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> wrote:

    > szwajcarskiego rynku pracy? Rozumiem, że najwcześniej otwierają się
    > 1.01.2006. Coś wiadomo o ewentualnych ograniczeniach (np. jakieś

    Zle rozumiesz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2005-09-30 13:43:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> wrote:

    > szwajcarskiego rynku pracy? Rozumiem, że najwcześniej otwierają się
    > 1.01.2006. Coś wiadomo o ewentualnych ograniczeniach (np. jakieś

    Zle rozumiesz.
    Powiedzialbym, ze nawet fatalnie, bo nie rozumiesz, ze pozwolenia na prace
    byly, sa i beda potrzebne (czy to dla Polakow, czy to dla obywateli innych
    panstw - np. UK).

    Pewne przywileje, ktore posiadaja juz obywatele krajow starej 15-ki, Polacy
    uzyskaja w 2011 roku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2005-10-01 10:39:57
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Fri, 30 Sep 2005 13:43:54 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]
    >panstw - np. UK).
    >
    >Pewne przywileje, ktore posiadaja juz obywatele krajow starej 15-ki, Polacy

    Dziękuję za informacje. Będę musiał przejrzeć cały ten serwis rządowy
    i się zorientować jak to wygląda. Że też zawsze w przypadku promocji
    trzeba czytać to co piszą drobnym druczkiem ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 6. Data: 2005-10-01 15:27:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> wrote:

    > Dziękuję za informacje. Będę musiał przejrzeć cały ten serwis rządowy
    > i się zorientować jak to wygląda. Że też zawsze w przypadku promocji

    Jak w większości krajów wymających pozwoleń na pracę. Tyle, że trudniej.

    > trzeba czytać to co piszą drobnym druczkiem ;-)

    Promocji? Ależ skąd ;)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2005-10-01 21:26:24
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-09-30, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> wrote:
> [...]
    > 1.01.2006. Coś wiadomo o ewentualnych ograniczeniach (np. jakieś
    > rejestracje w ichnim urzędzie imigracyjnym)?

    Już Ci w zasadzie inni odpowiedzieli.. ja dorzucę małą kryptoreklamę :-)

    http://fruga.net/forum/viewtopic.php?p=4451#4451

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH