PracaGrupypl.praca.dyskusje › Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska

  • 1. Data: 2005-09-30 13:09:13
    Temat: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Od: "Beata" <e...@i...pl>

    Polecamy Państwu możliwość udziału w BEZPŁATNYCH SZKOLENIACH

    Szkolenia zawodowe dla kobiet
    poszukujących pracy, zagrożonych utratą pracy, bezrobotnych, absolwentek,
    studentek i doktorantek, zamierzających założyć działalność gospodarczą,
    niepełnosprawnych, pracowniczek w gorszym położeniu.

    Tematy szkoleń:

    1. Komputer w pracy biurowej - MS Office, Internet
    2. Projektowanie stron WWW - HTML
    3. Grafika komputerowa - bitmapowa i wektorowa
    4. Metody skutecznej sprzedaży

    Czas trwania szkolenia: 30 godzin.

    Szkolenia realizowane są w ramach programu
    "System wsparcia kobiet na małopolskim rynku pracy"

    Jeżeli jesteś KOBIETĄ i pragniesz:
    zaplanować karierę zawodową
    podnieść kwalifikacje zawodowe
    zwiększyć aktywność zawodową
    utrzymać się na rynku pracy
    uaktualnić wiedzę by powrócić na rynek pracy
    wziąć udział w szkoleniach
    rozpocząć własną działalność gospodarczą
    znaleźć pracę, staż, praktykę

    ...to zapraszamy do bezpłatnego udziału w projekcie !

    Kontakt : 12 2944033

  • 2. Data: 2005-09-30 13:50:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Beata [30 Sep 2005 15:09:13 +0200]:

    > 4. Metody skutecznej sprzedaży

    Mam szczera nadzieje, ze to szkolenie prowadzi nie Pani, tylko
    ktos, kto zna pojecie "spam" i rozumie, dlaczego nie nalezy tegoz
    spamu uzywac przy reklamie jakichkolwiek uslug?

    Kira

  • 3. Data: 2005-09-30 13:53:22
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Beata" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > 2. Projektowanie stron WWW - HTML
    > 3. Grafika komputerowa - bitmapowa i wektorowa
    >
    > Czas trwania szkolenia: 30 godzin.

    Rozumiem, że 30 godzin tygodniowo. Nie napisałaś tylko przez ile lat.

    MS

  • 4. Data: 2005-09-30 14:13:23
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 30-09-2005 o 15:50:11 Kira <c...@-...pl> napisał:

    > Re to: Beata [30 Sep 2005 15:09:13 +0200]:

    > Mam szczera nadzieje, ze to szkolenie prowadzi nie Pani, tylko
    > ktos, kto zna pojecie "spam" i rozumie, dlaczego nie nalezy tegoz
    > spamu uzywac przy reklamie jakichkolwiek uslug?

    Przecież to jest najprawdopodobniej ogłoszenie o czymś, co obie z Immoną
    tak bardzo lubicie - aktywizacji zawodowej biednych misków prowadzonej
    przez "pozarządową" organizację za publiczne pieniądze.
    Szansa szansa szansa, szansa szansa szansa, szansa szansa szansa, szansa
    na sukces.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 5. Data: 2005-09-30 14:46:02
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Beata" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Polecamy Państwu możliwość udziału w BEZPŁATNYCH SZKOLENIACH

    Robicie je przez PUP? Nie macie statystyk skuteczności zatrudnienia ale
    chcecie udowodnić, że istnieje zapotrzebowanie na nie?

    > 4. Metody skutecznej sprzedaży
    Jakoś nie wierzę w skuteczność tych Waszych szkoleń.
    Pierwsza zasada skutecznej sprzedaży - bądź wiarygodny. cośtamcoś@interia.pl
    to mało wiarygodne, podobnie jak brak nazwy firmy i podpis "Beata".

    Druga zasada - zdefiniuj właściwą grupę docelową, co koliduje z zastosowaną
    tu metodą rozrzucania spamem. A nuż trafi na kogoś, kto będzie chętny.

    > Czas trwania szkolenia: 30 godzin.

    Policzmy: minimum 16h szkolenia sprzedażowego dla kilkunastoosobowej grupy
    uczestników (w praktyce pewnie będzie ich 30 na raz) + follow-up po odbyciu
    cyklu szkoleń, np. intensywne warsztaty z użyciem kamery = 8h. Razem to daje
    24. Pozostałe tematy realizujecie w 6?

    Robicie jakieś treningi kreatywnego myślenia?
    Przygotowujecie tych ludzi do szkolenia?
    Badacie potrzeby szkoleniowe?
    Kierujecie się przy tym jakąś zadeklarowaną średnią skuteczności, jaką
    powinni uzyskać?
    Mówicie im po szkoleniu, że powinni znaleźć pracę w ciągu 3 tygodni po
    szkoleniu, bo potem jego efekt nieubłaganie spada?
    Macie trenerów praktyków czy dziewczęta z piątego roku psychologii?

    > Jeżeli jesteś KOBIETĄ i pragniesz:
    > zaplanować karierę zawodową
    a niby jak za pomocą szkoleń ze sprzedaży i komputera?

    > zwiększyć aktywność zawodową
    a niby jak za pomocą szkoleń ze sprzedaży i komputera?

    > wziąć udział w szkoleniach
    przynajmniej jedno sensowne

    > ...to zapraszamy do bezpłatnego udziału w projekcie !
    Pędzę! Chirurg już obcina to i tamto

    > Kontakt : 12 2944033
    Czy to numer zamka szyfrowego? Bo standardowo nr telefonów podaje się
    inaczej.

  • 6. Data: 2005-09-30 14:59:34
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czy organizując takie szkolenia ktoś kiedyś sobie zadał
    > trud prześledzenia rynku pracy - zapotrzebowania?

    PUP-y to robią lub wiedzą. Często szkolą też na konkretne zapotrzebowanie
    pracodawcy. Mnie zastanawia za to coś innego: co za hybrydy oni chcą porobić
    z tych kobiet?

    Skutecznych sprzedawco-webmastero-poligrafo-wordoklepaczy biurowych?

  • 7. Data: 2005-09-30 15:03:44
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    napisał w wiadomości news:dhjj60$s7n$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Beata" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Robicie je przez PUP? Nie macie statystyk skuteczności zatrudnienia ale
    > chcecie udowodnić, że istnieje zapotrzebowanie na nie?

    Da sie ich znalezc po telefonie: www.omni.pl

    Fajne maja rzeczy na stronie.

    "II. Zaawansowana obsługa sprzętu komputerowego

    1)laptop
    2)palmptop
    3)drukarki
    [...]"

    "III. Internet zaawansowany

    1)Używanie wyszukiwarek
    [...] "

    I.
    (zaawansowany user)

  • 8. Data: 2005-09-30 16:28:26
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> wrote in

> [...]
    >
    > PUP-y to robią lub wiedzą. Często szkolą też na konkretne
    > zapotrzebowanie pracodawcy. Mnie zastanawia za to coś innego: co za

    a gdzie tam masz napisane, ze to jest jedno szkolenie??
    ja tam widze oferte czterech szkolen, kazde po 30h;
    po czym wnosicie, ze to jedno szkolenie?? moja wersja pochodzi
    ze stwierdzenia "Tematy szkolen" (lista powyzej); gdyby to
    bylo jedno szkolenie, to ktos by napisal "Tematy poruszane
    na szkoleniu"; to jest chyba zasadnicza roznica - prawda??

    oczywiscie idac Twoim tokiem myslenia mozna miec pretensje
    do wszystkich uniwersytetow - ze kogo to niby ksztalca??
    biologo-fizyko-polonisto-psychologo-prawniko-geologo
    w??

    adas;

  • 9. Data: 2005-09-30 16:37:13
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Fri, 30 Sep 2005 17:03:44 +0200]:

    > Fajne maja rzeczy na stronie.

    Znalazlam lepsze:

    Zaawansowane funkcje HTML, JavaScript

    * HTML - funkcje zaawansowane
    * Wstęp do JavaScriptu
    * Implementowanie skryptów JavaScriptu

    Dynamiczne języki skryptowe: PHP

    * Wstęp do PHP
    * Tworzenie stron w języku PHP
    * Wykorzystanie gotowych bibliotek i skryptów PHP

    Baza danych

    * Wstęp do baz danych
    * Stawianie bazy danych
    * Administracja i zarządzanie bazą danych

    Wstęp do prawa w Internecie

    * Prawo w Internecie (ochrona danych osobowych, prawo
    własności intelektualnej, świadczenie usług drogą
    elektroniczną)

    CZAS TRWANIA
    16 h w cyklu weekendowym
    po 4 godziny dziennie

    Usmialam sie jak norka :)))

    Kira

  • 10. Data: 2005-09-30 16:38:12
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Kira <c...@-...pl> wrote in news:dhjfqf$d2v$1@inews.gazeta.pl:

    > Re to: Beata [30 Sep 2005 15:09:13 +0200]:

    > Mam szczera nadzieje, ze to szkolenie prowadzi nie Pani, tylko
    > ktos, kto zna pojecie "spam" i rozumie, dlaczego nie nalezy tegoz
    > spamu uzywac przy reklamie jakichkolwiek uslug?

    no dobrze; zatem gdzie w usenecie powinna sie pojawic taka oferta??
    to jest oferta szkolen finansowanych przez jakis urzad pracy (pewnie
    wojewodzki sadzac po nazwie programu) i sa to szkolenia zawodowe;
    i odbiorcy szkolen sa wybierani wedlug klucza z tematyki PRACY;

    do wyboru masz: p.p.oferowana, a.p.p.oferowana, p.p.szukana i p.p.d;
    uwazasz ze z tych grup dotyczacych tematyki pracy, jest jakas lepsza
    niz p.p.d zeby przedstawic taka oferte??

    ach: i moim zdaniem okreslenie SPAM na reklame programu, na ktory
    pieniadze podatnikow to jest przynajmniej grube nieporozumienie;
    oczywiscie jestes zdania, ze takie (finansowane m.in. z Twojej
    kieszeni) programy powinny byc przynajmniej tajne i zwykly obywatel
    nie powinien o nich wiedziec, a sluzyc powinny wylacznie firmom
    "kolezkow" do prowadzenia fikcyjnych szkolen i wyludzania kasy
    z budzetu panstwa??

    adas;