PracaGrupypl.praca.dyskusje › DELPHI

  • 11. Data: 2003-09-01 07:03:18
    Temat: Re: DELPHI
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bio253$99t$1@news.onet.pl...

    <cut>
    Przecietny osobnik uczy sie z tego korzystac w pol
    > godziny.

    Muhaha:) Kolego, nie doceniasz przecietnego uzytkownika - znam te aplikacje
    i znam przecietnych uzytkownikow i ich problemy, a jak se przypomne
    jednodniowe szkolenie z tego i fakt, ze zaden nie byl wstanie wykonac
    poprawnie banalnych cwiczen....
    Takie wymaganie mnie nie dziwi, naprawde:)
    pozdr
    /p

  • 12. Data: 2003-09-01 21:15:57
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

    > No w tym momencie to dogiąłeś na maksa.!!! :))
    >
    > Delphi - to tak jakby ktoś w roku 2003 wymagał umiejętności redagowania
    > tekstów w TAGu, który nie wiadomo czy poprawnie pracuje z 486 z drukarką
    na
    > złączu Centronics... no... kiedyś uczyli o tym w szkołach.
    > Dzięki za info, i potwierdzenie moich przypuszczeń że ta firma jednak to
    > dno.
    > Myślałem że Lotus Notes to coś poważnego....
    >
    > Th

    A jakie zarobki na stanowiskach technicznych śreniego szczebla?

    Jerzy

  • 13. Data: 2003-09-01 22:14:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    clockworkoi napisał:

> [...]
    > poprawnie banalnych cwiczen....
    > Takie wymaganie mnie nie dziwi, naprawde:)

    Ja bym się tak nie chwalił tymi szkoleniami - odchodząc z pracy miałem
    możliwość zaznajomić się pobieżnie z tym produktem i mogę stwierdzić, że
    większość z załogi mojego departamentu, bez szkolenia, naumiała się
    podstawowych opcji tego programu dosyć szybko. Zresztą podobnie jak u
    Ciebie, było po szkoleniach z MS Exchange'a - większość osób PO
    SZKOLENIU nic nie umiała - to jedynie się chyba zgadza. ;)

    Flyer

  • 14. Data: 2003-09-02 10:42:33
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > clockworkoi napisał:
    <cut>
    > Ja bym się tak nie chwalił tymi szkoleniami

    Alez ja jestem daleki od chwalenia sie szkoleniem z front-endu LN - ja po
    prostu stwierdzam fakt.

> [...]
    > większość z załogi mojego departamentu, bez szkolenia, naumiała się
    > podstawowych opcji tego programu dosyć szybko.

    Ja nie mowie o departamecie - ja mowie o kilkuset osobach ktore partiami
    szlo na to szkolenie, akurat w mojej grupie z IT bylem tylko ja (a bylem tam
    nie z potrzeby tylko z musu - wszyscy mieli miec odbebnione i juz)

    > Zresztą podobnie jak u
    > Ciebie, było po szkoleniach z MS Exchange'a - większość osób PO
    > SZKOLENIU nic nie umiała - to jedynie się chyba zgadza. ;)
    Nic przed, nic po - zatem czasem oczywiste wymagania pracodawcow mnie nie
    dziwia, stad moj post.
    pozdr
    /p

  • 15. Data: 2003-10-14 16:21:18
    Od: "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl>

> [...]
    na
    > złączu Centronics... no... kiedyś uczyli o tym w szkołach.

    Czyzbys uwazal Delphi za jakis przezytek ?

    Krzysztof Dec

  • 16. Data: 2003-10-14 19:45:11
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

[...]

    ..ja też jestem ciekaw! jedno z najlepszych narzędzi programistycznych
    ochrzczone imieniem 'przeżytek' ??? na plakaty z nim!!! niech straszy
    pracodawców przez zatrudnianiem pseudo informatyków, łatwiej będzie znaleźć
    pracę prawdziwym fachowcom którzy muszą ścierać się z tanimi 'specami' od
    informatyki..

    Pozdrawiam
    Piotr Walenciukiewicz