PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzym się różni staż od praktyk ? › Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    Date: Sat, 04 Aug 2007 21:49:58 +0200

    > A co za roznica? Po otrzymaniu 400 zl bedzie zyla dokladnie tak samo, jakby
    > byla bezrobotna. Z ta roznica, ze bedzie swiadczyc prace ZA DARMO (dojazd +
    > przedszkole) i jeszcze dziecka nie bedzie widziec calymi dniami. Fakt bedzie
    > miala ten "luksus", ze pojdzie panstwowo do lekarza z malym (bo teraz ja
    > wykopali). A przy pobycie dziecka w przedszkolu pewnie bedzie czesto goscic
    > u lekarza (kto wtedy bedzie pracowal?). Kolo sie zamyka........

    Ale mi nie o to chodziło. Jeśli jest zarejestrowana jako bezrobotna (co
    teoretycznie oznacza, że nie posiada źródła dochodu, a zatem np. nie je
    itd.), oraz nie chce podjąć pracy za 400 zł, to należy domniemywać, że
    jednak jakiś dochód ma. I w związku z tym należałoby takim nierobom nie
    tylko odebrać status bezrobotnego i przywileje z niego wynikające, ale
    też dokładnie zlustrować, skąd delikwent ma pieniądze na życie. Jeśli
    jest to wspólne gospodarstwo domowe, to ok i należy poprzestać na
    odebraniu statusu, ale jeśli występują jakieś inne dochody, to należy
    sprawdzić, czy są opodatkowane itd.

    Generalnie chodzi mi o to, że nikt nie powinien żyć na koszt innych
    podatników, jeśli jest chociażby teoretycznie zdolny do zarabiania na
    siebie.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com