PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzym się różni staż od praktyk ? › Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    From: "MarkX" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    Date: Sat, 4 Aug 2007 14:53:50 +0200

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:1h2thabymcoa2.i3ifc09bkkvp.dlg@40tude.net...
    > Staż od kilku lat nie jest przeznaczony dla absolwentów (z wyjątkiem osób
    > do 27 roku życia - absolwentów szkół wyższych w ciągu roku od ukończenia
    > szkoły). Również nie jest tylko dla osób, które nie posiadają
    > doświadczenia
    > zawodowego - takie osoby też mogą iść na staż, ale nie w zawdodzie, który
    > już wykonywały.

    Dokladnie tak jak piszesz.
    Wlasnie tak, od niedawna w jednym ze slaskich miast walczy sie z
    bezrobociem. Wysylaja masowo ludzi na staze za okolo 400 zl! Albo bierzesz,
    albo spadowa. Przypadek mlodej samotnej kobiety z dzieckiem okolo 3 lat.
    Wyslali ja na wlasnie taki staz. Babka tlumaczyla, ze nie moze isc do pracy
    za takie pieniadze, bo nie ma z kim zostawic dziecka. 400 zl wyplaty -
    przedszkole - dojazd do pracy, tylko idiota by na cos takiego sie zgodzil.
    Skonczylo sie na wykresleniu jej ze statusu bezrobotnego, przez co
    automatycznie stracila ubezpieczenie zdrowotne na siebie i dziecko. Pozostal
    placz i lament. Tak sie czysci statystyki w 4 RP........

    pozdrawiam
    MarkX