PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?

  • 21. Data: 2002-03-11 13:56:45
    Temat: Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
    Od: "macso" <p...@a...pl>

    > Z pozwoleniem na prace to zalezy. Jezeli masz okreslone umiejetnosci i
    mozna prosic jakies strony dla "specjalistow" (nie wiem czy sie lapie, z
    tego
    co piszesz/zrozumialem to nie, ale zobaczyc mozna ile mi brakuje ;)
    dzieki za wszystkie odpowiedzi
    Lukasz

    Witam,

    To zalezy czym sie zajmujesz. Portali z ofertami pracy jest mnostwo i
    zazwyczaj kazda branza ma swoje wyspecjalizowane servisy.

    Przejdz sie na angielska wersje Google http://www.google.co.uk/
    zaznacz opcje Search pages from the UK i pobaw sie haslami "jobs" ,
    "vacancies", "career" etc - powinienes dostac calkiem sporo adresow, do
    wyboru do koloru. Mozesz ewentualnie zawezic poszukiwania podajac nazwe
    swojej branzy.

    Pozdrowienia

  • 22. Data: 2002-03-11 14:07:49
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    In pl.praca.dyskusje Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> wrote:
    > Witam!

    > Wszystkie maile do p/o moderatora ;) wracają od piątku z komunikatem 'no
    > such user'. Archiwizuję je do czasu, aż sytuacja się wyjaśni.

    nie wiem jak dlugo to jeszcze bedzie trwac...
    ... bo polbox udaje ze nic nie wie.

    a moje wyjscie na swiat "moderatorowe" jest przez polbox.
    ... i DZIALA!
    ale tylko w jedna strone :-)

    pozdrawiam

    romekk (p/o moderatora na wakacjach)

  • 23. Data: 2002-03-11 16:49:33
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Na poczatek potwierdze- NTG.
    Spekuluje na gieldzie juz 3 lata i powiem Ci ze jezeli nie masz kasy takiej
    z ktorej nie mozesz utrzymac siebie ( i rodzine) to lepiej sie tego nie
    dotykaj.Gielda to psychologia,nauka zbyt wiele moze Cie kosztowac(podobno to
    najdrozszy uniwersytet). Jezeli jestes bezrobotny i masz mniej niz 100tys
    PLN poszukaj szczescia gdzi indziej.Takie sa realia.Poczytaj troche ksiazek,
    tu potrzeba duzego doswiadczenia, wiedzy a przede wszystkim odpowiedniego
    treningu psychologicznego. Przemysl sobie statystyke-na grze na kontraktach
    terminowych 95% spekulantow traci...
    PS
    Jak chcesz wielu fascynujacych historii i rad to zadaj to pytanie na grupie
    pl.biznes.wgpw.

  • 24. Data: 2002-03-11 19:06:21
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    Użytkownik "Seb" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie

    Kazdy ma prawo do swoich poglodow!!!
    Kazdy ma tez prawo nie zgadzac sie z pogladami innych.

    W tej sytuacji byc za kara dla tej kobiety to co najmniej kretynizm - bez
    urazy!

    A tak na marginesie to nie ma juz lepszej grupy do dyskutowania na temat
    "zbrodni" i kary???
    :-)

    decr

  • 25. Data: 2002-03-11 19:25:31
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Serdecznie Witam Wszystkich !!!

    Badzo chciałbym podjac prace w Niemczech albo innym niemieckojęzycznym
    kraju, czy ktoś z Was zna może jakis ciekawy kontakt. Praca nie musi byc
    super platna, chodzi o nauke jezyka.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2002-03-12 08:20:43
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Witam,
    Szukamy sprzedawcow uslug intetnetowych (design, hosting, obsluga
    internetowa). Wymagana podstawowa znajomosc internetu. Platnosc na zasadzie
    prowizji 10-35%.

    Pzdr, WWTK

  • 27. Data: 2002-03-12 14:59:14
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > A mozna wiedziec:
    > - jaka uczelnia?
    Politechnika Slaska w Gliwicach

    > - jakie studia?
    kierunek: Informatyka

  • 28. Data: 2002-03-12 15:00:58
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    > Z ciekawosci: jaki kierunkek i gdzie?
    Kierunek Informatyka na polibudzie Slaskiej w gliwicach.

  • 29. Data: 2002-03-13 07:02:22
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

    Juliusz Zajda <j...@p...onet.pl> wrote:
    > www.jobserve.com
    > www.reed.co.uk
    dzieki
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"

  • 30. Data: 2002-03-13 08:44:22
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    u mnie nie dziala ,