PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeszcze raz serwisant

  • 1. Data: 2002-03-07 20:00:33
    Temat: Jeszcze raz serwisant
    Od: "marcin" <p...@p...onet.pl>

    Witam;

    Przepraszam, że jeszcze razpytam o to samo, ale chciałbym uzyskać
    szczegółowe informacje.
    Chciałbym zapytać ile zarabia serwisant komputerowy w sklepie? Jest okazja
    żeby pare groszy dorobić i nie wiem ile należy powiedzieć właścicielowi.
    Chce znać moją oferte ile bym chciał za złożenie komputera? ile za godzine
    serwisu? ile za instalacje systemu? a ja nie mam wogóle pojęcia jakie sa
    stawki za taką robote.

    Bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-08 08:03:01
    Temat: Re: Jeszcze raz serwisant
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach
    > Chce znać moją oferte ile bym chciał za złożenie komputera? ile za godzine
    > serwisu? ile za instalacje systemu? a ja nie mam wogóle pojęcia jakie sa
    > stawki za taką robote.

    Gdzie?

  • 3. Data: 2002-03-08 09:49:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 7 Mar 2002 21:00:33 +0100, "marcin"

    >Przepraszam, że jeszcze razpytam o to samo, ale chciałbym uzyskać
    >szczegółowe informacje.

    A tamte były mało szczegółowe? Myślisz, że za 5 razem damy odpowiedź
    ,,zarabia 5'000 na miesiąc''?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-03-08 19:25:39
    Od: "ApaP" <a...@s...pl>

    serwisant teraz to sie cieszy jak wogole ma prace......,siedze na dupie juz
    kilka miesiecy i dzis zadzwonila pani czy nie szukam pracy bo ma moje cv
    wlasnie .... i zaproponowala mi prace agenta ubezpieczeniowego........
    mam nadzieje ze chyba nie umiala czytac

    1500zl na dziendobry to MAX no chyba ze w jakiejs duzej firmie to moze 200zl
    wiecej :-I

  • 5. Data: 2002-03-08 22:30:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 8 Mar 2002 20:25:39 +0100, "ApaP"
    <a...@s...pl> napisałbył:

    >1500zl na dziendobry to MAX no chyba ze w jakiejs duzej firmie to moze 200zl
    >wiecej :-I

    Ty, gdzie tyle płacą, już tam jadę. Mi proponowali najniższą
    krajową... (Śląsk)

  • 6. Data: 2002-03-10 19:41:10
    Od: "ApaP" <a...@s...pl>

    >ale chyba łatwiej zaprojektowac program niz go napisac? przynajmniej mi sie
    >tak wydaje

    Witam. Jestem co prawda dopiero pol roku po studiach, ale kilka
    projektow juz widzialem i w kilku bralem udzial. I z mojego
    (skromnego) doswiadczenia wynikaja dwie prawdy: dobrze napisana
    specyfikacja to skarb (idealnie jest wtedy, gdy programista nie ma o
    co pytac) i druga - wszelkie zmiany w projekcie moga go skutecznie
    polozyc (w sensie czasu implementowania zmian, wydajnosci, jakosci -
    generalnie latwo moze powstac totalny chaos nad ktorym nikt juz nie
    bedzie w stanie zapanowac).

    Uwazam, ze dobry projektant wart jest kazdych pieniedzy, ale przez
    dobrego rozumiem nie takiego, ktory przewidzi i ujmie 95% operacji
    wykonywanych przez uzytkownikow, tylko takiego, ktory bedzie mial tych
    operacji 100%, w tym zwlaszcza te 5%, prowadzace do krytycznych
    wyjatkow, komunikatow 'program wykonal niewlasciwa operacje', itp.

    Pozdrawiam,
    Macko

  • 7. Data: 2002-03-12 23:34:10
    Od: "ApaP" <a...@s...pl>

    Użytkownik "WEJDER" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kontrola legalności oprogramowania ( czytaj. policja etc ) ma prawo
    do
    > wglądu w kody , biblioteki, dll'e , moduły zahasłowane w accessie itd.
    > napisanych na zlecenie dla firmy ?
    > Oczywiscie przyjmujemy, że licencję ma kompilatory, bazy danych posiadamy.

    Tu ma zastosowanie pisemny nakaz przeszukania (przeprowadzenia rewizji).
    Możesz na to złozyć zażalenie do Sądu. Oczywiście nie masz żadnego obowiązku
    podawania haseł i szyfrów do tego co jest "zahasłowane" i "zaszyfrowane".

    Wiesiek