PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granicą

  • 1. Data: 2002-03-07 17:14:08
    Temat: praca za granicą
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    mam prośbę
    czy ktoś zna firmy, która zajmuje się zatrudnianiem za granicą do pracy
    fizycznej (rolnictwo, leśniztwo, budowy)?
    piszę w imieniu mojego brata, który już od dłuższego czasu nie może dostać
    pracy w Polsce, nic go tu nie trzyma i może wyjechać za granicę
    może ktoś miał kontakty z jakąś firmą tego typu i może coś polecić
    z góry dzięki

  • 2. Data: 2002-03-10 08:54:34
    Temat: Re: praca za granicą
    Od: "Wujko" <w...@w...pl>

> [...]
    > pracy w Polsce, nic go tu nie trzyma i może wyjechać za granicę
    > może ktoś miał kontakty z jakąś firmą tego typu i może coś polecić

    wiekszosc to naciagacze

    pozdr

    wujko

  • 3. Data: 2002-03-10 10:34:01
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wujko" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    CIACH

    > wiekszosc to naciagacze
    >
    > pozdr
    >
    > wujko

    wiem, dlategp proszę o choć trochę sprawdzone kontakty, ewentualnie może
    ktoś szukał sma takiej pracy przez zagraniczne urzędy pracy, może jakieś
    rady, wskazówki, linki
    pozdrowienia