PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?

  • 31. Data: 2002-03-13 08:57:40
    Temat: Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Maciej Mincer wrote:

    > Czesc
    > mam olbrzymia prosbe. pisze artykul o cieciach plac w polskich i
    ^^^^^^^^

    Hej, jest tu jakiś CIEĆ ??? Niech się zglosi i pomoze koledze.

    Pawel

  • 32. Data: 2002-03-15 10:34:14
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

    >Musiałeś mieć do czynienia i z genialnymi projektantami i z małymi
    >projektami. Te procenty IMO można podzielić przez 2.
    >Jak program po testach i poprawkach ma 5% bugów to jest świetny :(

    OK, moze sie nie zrozumielismy. Generalnie za dobrego projektanta
    uwazam takiego, ktory nie tylko ujmie operacje i zdarzenia oczekiwane
    ( w mysl zasady 80% dzialan dotyczy 20% zdarzen), ale tez cala reszte.
    Wiem, ze jest to kosztowne, upierdliwe, itp. - ale tez za to
    projektantowi placa. Moim zdaniem kluczowe sa tu dwa pojecia:
    wyobraznia i sumiennosc. Jesli gosc ma te cechy i potrafi przelac to
    na papier - jest (moim zdaniem) odpowiednim kandydatem.

    Pozdrawiam,
    Macko