PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wypada? › Re: Czy wypada?
    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy wypada?
    Date: Sat, 2 Dec 2006 21:33:53 +0100

    In news:177dk7ywlaft1.10g16xfag0a22.dlg@40tude.net, *Kuba* wrote:
    > mam do Was krótkie pytanie, sprawa wygląda tak: jestem umówiony na
    > podpisanie umowy o prace na początku grudnia w firmie A (w tej chwili
    > firma się przenosi do większej siedziby). W międzyczasie znalazłem
    > inną interesującą ofertę firmy B i wysłałem tam zgłoszenie 28
    > listopada - czekam na odpowiedź. Prawdę mówiąc bardziej mi zależy na
    > pracy w firmie B ale nie mam pojęcia po jakim czasie mogą się
    > "odezwać".
    > Jak myślicie czy "wypada" mi zadzwonić (ew. napisać maila) w
    > poniedziałek i się zapytać kiedy mogę się spodziewać jakiejkolwiek
> [...]

    Mialem ostatnio identyczna sytuacje.
    W przeciagu kilku dni zlozylem aplikacje na stanowiska w firmach A i B.
    Firma A sie szybciej odezwala i odbylem u nich rozmowe, po ktorej zostalem
    zaproszony na druga gdzie zaproponowano mi prace.
    Nastepnego dnia po propozycji pracy w firmie A i moim przyjeciu tej
    propozycji, tyle ze z terminem rozpoczecia za ok miesiac czasu, odezwala sie
    firma B i zaprosila na rozmowe.
    Na rozmowie z firma B powiedzialem, ze chcialbym szybszej decyzji bo mam
    inna oferte.
    Zapytano mnie tylko gdzie bym wolal pracowac. Zgodnie z prawda przyznalem ze
    w firmie B.
    Jako ze nie dostawalem od firmy B odpowiedzi po 10 dniach sam zadzwonilem
    :-)
    Bez problemu uzyskalem odpowiedz ze przyjeli moja oferte - nawet pamietali
    ze prosilem o szybsza decyzje.
    Po podpisaniu dokumentow w firmie B skontaktowalem sie z firma A i
    podziekowalem, mimo prob skuszenia mnie jeszcze dodatkowymi bonusami przez
    firme A.

    Wydaje mi sie ze jasne postawienie sprawy w firmie B to najlepsze wyjscie.
    Nie ma sensu oszukiwac o jakis wyjazdach.
    Wedlug mnie dla pracodawcy informacja ze dany kandydat jest na tyle dobry ze
    juz inna firma go chce moze byc dodatkowym argumentem za tym wyborem.

    --
    darnok