PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wypada? › Re: Czy wypada?
  • Data: 2006-12-02 21:46:02
    Temat: Re: Czy wypada?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Dec 2006 22:04:49 +0100, Kuba <j...@N...onet.pl>
    w <12of43q9cc3cl.1jih9q9rd63ej$.dlg@40tude.net> napisał:

    [ ... ]

    > :) Aplikacje do firmy A wysłałem o 23 a o 9 miałem już telefon. Szkoda, że
    > wszędzie tak to nie wygląda.

    Niezły czas reakcji, widać zależy im.

    > Nie chciałbym być odebrany jako osoba nachalna.

    Dzwonisz i się pytasz. Chyba to, że ci zależy stanowi wystarczający
    powód. W najgorszym wypadku nic nie stracisz.

    > Boje się, że mogą to źle odebrać jak im powiem że mam inna ofertę pracy ale
    > wole pracować u nich. Nie chciałbym, żeby odebrali mój telefon jako
    > ?podchody?

    Podchody do czego? Nie mówisz, gdzie masz ofertę, tylko że masz. Jak
    chcą cię zatrudnić, to co odpowiedzą, jak nie chcą, to powiedzą, żebyś
    spadał. Odpowiedź 'odezwiemy się do pana' to też poweidzenie, żębyś
    spadał.

    > Kuba

    ja czyli jakub
    Revoke.