PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wypada? › Re: Czy wypada?
  • Data: 2006-12-02 21:04:49
    Temat: Re: Czy wypada?
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Dec 2006 20:01:07 +0000 (UTC), Jakub Lisowski napisał(a):

    > Dlaczego piszesz w iso-8859-13 a nie w iso-8859-2?

    Przepraszam, mój błąd. Już wszystko pozmieniałem.

    > Już jest początek grudnia.

    Dlatego chciałbym w poniedziałek wyjaśnić sytuacje z firmą B.

    > Od teraz do za 11 miesięcy :>

    :) Aplikacje do firmy A wysłałem o 23 a o 9 miałem już telefon. Szkoda, że
    wszędzie tak to nie wygląda.

    > A co nie wypada? Niby dlaczego?

    Nie chciałbym być odebrany jako osoba nachalna.

    > Bez sensu, po co kłamać? Masz inną ofertę pracy, ale zależy ci na tej
    > firmie. I tyle, jak się nie odezwą, to masz przecież zaklepanądrugą
    > pracę, prawda?

    Boje się, że mogą to źle odebrać jak im powiem że mam inna ofertę pracy ale
    wole pracować u nich. Nie chciałbym, żeby odebrali mój telefon jako
    ,,podchody"

    > ja czyli jakub

    Kuba