PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski? › Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    From: "gg" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Date: Mon, 17 Jul 2006 21:12:16 +0200

    Daj ogloszenie z ta kwota, to pewnie bedzie lepszy odzew.
    Na pewno zglosi sie banda nieudacznikow, ale ktos wartosciowy tez.
    Ale wy nie dacie takiego ogloszenia (bo nie chcecie/ nie mozecie) tyle
    placic,
    zgadlem ? (rozumiem ze rozmawaimy o umowie o prace)

    Zarobki tez sa wyzsze. Chyba nie chcesz powiedziec
    ze u nas jest tak samo dobrze jak tam. Bo to nie jest
    prawda. Plusem jest tylko to ze sie zyje we wlasnym
    kraju. Jednak powiem ci jednak ze np. ja przestaje sie z
    polska identyfikowac. To jest kraj gornikow i innych
    uprzewilejowanych grup spolecznych wyjetych
    ponad konstytucje, a nie moj. Mysle ze wielu
    mysli podobnie

    pozdrawiam