PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski? › Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
  • Data: 2006-07-17 19:20:35
    Temat: Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Laris:
    > Użytkownik <w...@h...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jakie wyzsze koszty zycia? Prosze o konkretne przyklady. Oczywiscie
    > porownujac te same zawody. Sprzataczka w Angli bedzie miala wyzsze koszty
    > zycia niz sprzataczka w Polsce? Inzynier w Angli bedzie mial wyzsze koszty
    > zycia niz inzynier w Polsce. To wlasnie Polska jest krajem, gdzie koszty
    > zycia sa niewyobrazalnie duze, porownujac do zarobkow.

    Dooookładnie, ja sobie teraz siedzę w islandi - kraju o którym
    słyszałem(nie tylko ja), że jest strasznie drogi - może to i prawda jak
    by to liczyć polskimi zarobkami tylko, że w polsce na litr paliwa
    pracuję powiedzmy 1h to tutaj za 1h mam 10 litrów paliwa, na mój
    samochód w polsce musiałem wydać ok 5 miesięcy pracy a tutaj taki sam
    kupię za tydzień pracy. Tak samo można by dawać przykłady z mieszkaniem,
    żarciem, czymkolwiek. Gadanie, że koszty życia w polsce są niższe niż w
    gdziekolwiek na zachód jest po prostu śmieszne.

    Dziękuję za uwagę, pozdrawiam ;-P
    Kuba
    --
    empty