PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski? › Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
  • Data: 2006-07-17 19:23:34
    Temat: Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > Nie widziałem jak krew piją ale napewno wyzyskują. Innymi słowy pracujesz za
    > tyle za ile możesz najmniej.
    > Jak by się dało to i za 400 z chęcią by skożystali, a jak się postawisz to
    > albo umowe inną wypiszą np. zlecenie, albo za urlop każą się sądzić.

    Nie uogólniaj. Nie jest tak wszędzie.
    Nie musisz mnie jednocześnie przekonywać, że potrafi tak być.

    > Każdy oczywiście ma swoje doświadczenia, bo inaczej jest w więszych miastach
    > a inaczej w malutkich dziurach gdzie do dzisiaj na pytanie "czy będe
    > zarejestrowany" słyszy się odopowiedź "jak się nie podoba to do domu".

    Ja to znam na trochę wyższym poziomie.
    Jak chciałbyś pieniądze za nadgodziny, których od ciebie oczekujemy,
    to spadaj.

    > Sprawy BHP i ochrony zdrowia pracowników to już inny rozdział ...bo czy
    > normalną rzeczą jest jak pracownicy przebierają się zimą w starym rozebranym
    > autobusie ogórku a szef dwu piętrowy domeczek buduje ?

    Czy ma być równość?
    Czy właściciel jako ryzykujący więcej, nie może mieć więcej?
    Rady pracownicze już mamy, co dalej?

    --
    Tlen:stachobywatelpl Jabber:s...@j...atman.pl
    GG:1811474 http://stachlewski.info