PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
  • Data: 2005-09-01 07:43:50
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

    "vertret" <vertret@@@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:df6ank$mbi$1@news.onet.pl...

    > Jeżeli jednak ktoś żyje jak zwierze i w równym stopniu używa mózg to nie
    > ma
    > sie co dziwic, że otoczenie moge go wziąźć za małpiatke.
    > I pewnie dlatego te sądowe próby są nieśmiałe, bo te małpiatki bardzo
    > sobie
    > chwalą klatkę i tylko czasem popiskują, że słoma na legowisku nie
    > pierwszej
    > świeżości.
    >
    > vertret

    Az zal dupe sciska, jak czlowiek pomysli, ze sa tacy debile jak ty.Kolejny
    palant gloszacy
    zasade "jak ci sie praca nie podoba, to znajdz sobie inna" ? A powiedz mi
    gostku, czy
    ty naprawde zyjesz w Polsce ? Naprawde wiesz jak wyglada sytuacja na rynku
    pracy ?
    Jak wygladaja zasilki dla tych co tejze pracy nie maja ? Czy moze masz
    dobrze
    sytuowanych rodzicow co to synkowi bmw, takie male, tylko 5-ke, funduja ? Bo
    mam wrazenie,
    ze takie farmazony wypisuja tylko ci, co biedy nie zaznali.
    Albo nalezysz do grupy debili, co to wzieli lapowki za umozliwienie
    zawalenia Polski pieprzonymi
    supermarketami i dlatego robia co moga, aby tychze nie probowano zmusic do
    szanowania prawa ?

    Andy

    Najedzony nigdy nie zrozumie glodnego.