PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
  • Data: 2005-09-01 07:31:33
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:df6900$951$1@inews.gazeta.pl...

    > Dopiero rozpoczęły się nieśmiałe próby sądownego udowodnienia pracodawcom,
    > że pracownik też człowiek.

    Ja współczuję tym, którzy muszą sądownie udowadniać, że są ludźmi.

    Jeżeli jednak ktoś żyje jak zwierze i w równym stopniu używa mózg to nie ma
    sie co dziwic, że otoczenie moge go wziąźć za małpiatke.
    I pewnie dlatego te sądowe próby są nieśmiałe, bo te małpiatki bardzo sobie
    chwalą klatkę i tylko czasem popiskują, że słoma na legowisku nie pierwszej
    świeżości.

    vertret