PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Supersedes: <dfbikg$3mv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Date: Sat, 03 Sep 2005 09:16:44 +0200

    Re to: vertret [Sat, 3 Sep 2005 08:05:17 +0200]:

    > Kira tak "uogólnia" bo w ŻADNYM tekscie jaki był tutaj napisany
    > przez obronce bezrobotnym nie ma ŻADNEJ propozycji zrobienia
    > czegoś przez bezrobotnego.

    Malo tego: w zadnym z tych postow nie ma nawet najmniejszej, tyciej
    propozycyjki co z tymi bezrobotnymi wlasciwie zrobic. Owszem, jest
    masa opowiesci jak im jest zle i ze powinno mi byc ich szkoda. No,
    mi ich moze byc bardzo szkoda, ja moge nawet nad nimi plakac rzewnymi
    lzami -- tylko co, najedza sie za to? czynsz oplaca? dzieciaki wysla
    do szkoly czy na wakacje? Nie, prawda? Wiec jaki jest tego sens?

    No ale ok, zalozmy sobie na chwile ze ci ludzie to sa kompletnie
    bezwolne istoty nie majace wplywu na wlasne zycie -- czyli takie,
    jakimi ich tu niektorzy maluja.

    Jak brzmia propozycje ich bezwzglednych obroncow? W jaki sposob
    tych ludzi nakarmic? Kto ma im kupic ubrania? Kto ma sie zajac
    ich dziecmi, wyksztalcic je? Skoro juz ustaliliscie, ze:
    a) oni sami tego nie powinni robic, i:
    b) musza miec zapewnione warunki do zycia
    -- to ja sie pytam: kto i w jaki sposob ma im je zapewnic?

    Znajdzie sie choc jeden odwazny, ktory sprobuje odpowiedziec?

    Kira (ja prywatnie nie widze problemu: przywrocic niewolnictwo,
    niech sobie ci, ktorzy twierdza ze i tak nie maja zadnego
    wplywu na swoje zycie zostana niewolnikami. chetnie zapewnie
    im i mieszkanie, i jedzenie i opieke medyczna. ktos chetny?
    bo jesli nie ma chetnych, to moze jednak ludzie lubia miec
    wplyw na swoje zycie, co?)
    (tak, to byla ironia)