PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-03 11:07:28
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: stefan <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> wrote in
    news:dfbikk$dmv$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Jak brzmia propozycje ich bezwzglednych obroncow? W jaki sposob
    > tych ludzi nakarmic? Kto ma im kupic ubrania? Kto ma sie zajac
    > ich dziecmi, wyksztalcic je? Skoro juz ustaliliscie, ze:
    > a) oni sami tego nie powinni robic, i:
    > b) musza miec zapewnione warunki do zycia
    > -- to ja sie pytam: kto i w jaki sposob ma im je zapewnic?
    >
    > Znajdzie sie choc jeden odwazny, ktory sprobuje odpowiedziec?

    proste - skoro:
    a) oni sami tego nie powinni robic / nie robia
    oraz
    b) musza miec zapewnione warunki do zycia,
    to zapewnic je im maja: ty, vertet itd. ;) , co tez sie czyni poprzez
    podatki (ich sprawa czy kupia ubranie czy butelke chleba).
    jezeli taka sytuacja jest wam nie w smak to:
    a) zmiencie ustroj
    b) wyemigrujcie do afganistanu, gdzie rola panstwa jest minimalna, brak
    podatkow (nikt nie utrzymuje "nierobow" itd.)