PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-04 05:04:14
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@T...pl> napisał w
    wiadomości news:dfd9s7$8si$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyobraź sobie, że najczęściej narzekają ci, którzy właśnie robią sporo,
    aby się odbić od dna, ale czasem już nie wystarcza sił i uporu.

    Może masz racje i niepotrzebnie zarzucam bezczynność. Powiedz mi prosze co
    konkretnego robią właśnie ci tutaj narzekający, aby się odbić od dna.

    > Wyobraź też sobie, że nie wszyscy są przebojowi, nie wszyscy są tak
    > śmiali i nie wszyscy mają tyle szczęścia, nie wszyscy też wierzą w siebie.
    > A rady jest dawać bardzo łatwo, zwłaszcza jeśli patrzysz na kogoś
    > z pozycji wysokiego stołka.

    Zrozumiałem już, że z mojego wysokiego stołka łatwo mi się gada, ale z
    pewnością widząc lepiej problem poradzisz coś bardziej życiowego dla
    człowieka, który stanie przed tobą głodny i powie:
    - nie jestem przebojowy
    - nie jestem śmiały
    - nie mam tyle szczęścia
    - nie wierzę w siebie
    Więc co konkretnego mu poradzisz na ten jego jakże trudny problem?
    Bo przyznam się, że ja w pierwszym odruchu powiedziałbym: - To weź się facet
    połóż i umrzyj!

    > Primo: na uczelniach nie przyjmują teraz prac zaliczeniowych
    > pisanych ręcznie
    > Secundo: biblioteki nie posiadają tylu książek, aby starczyło dla
    > wszystkich.
    > Tercio: ksero jest właśnie potrzebne, gdy nie można w żaden sposób
    > takiej książki dostać.

    Ze wstydem sie przyznam, że tutaj też nie wiem co poradzić na ten jakże
    konkretny problem i znowu musze cie prosić o porade.

    vertret