PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    From: "vertret" <vertret@@@op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Date: Sat, 3 Sep 2005 08:05:17 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@T...pl> napisał w
    wiadomości news:dfafah$inp$1@inews.gazeta.pl...

    > A jeżeli nie masz za co żyć???

    > A za co???

    > A zresztą skąd wziąć pieniądze, nawet na te kilka kartek???

    > Czy również współmałżonka, który ma najlepszą pracę, jaką jest
    > w stanie dostać, właśnie tutaj???

    > A zresztą: po co się widywać z rodziną codziennie? Pewnie sobie
    > mąż sam poradzi z dziećmi, albo znajdzie kogoś do pomocy ;)))

    > Kierowcy chcą teraz opłaty za podwiezienie.

    > 'Przechodzenie' się po firmach nie działa tak, jak kiedyś, bo wszyscy to
    robią.

    > Dzisiaj najczęściej nie chcą w ogóle z Tobą porozmawiać,

    > Wszystkie instytucje państwowe są teraz zobligowane do zatrudniania osób z
    wyższym.

    > Nie wszyscy są tacy zdolni, nie wszyscy są w stanie się czegoś więcej
    nauczyć.

    > Ludzie są różni i nie wszyscy muszą uczestniczyć w wyścigu szczurów.

    > Nie wiem, jak można się nauczyć języka obcego samodzielnie, jeżeli nie ma
    pieniędzy na książki, kasety?

    > Kiro, dlaczego Ty na podstawie pojedynczych przypadków tak bardzo
    > uogólniasz. Nie jesteś w tym osamotniona, ale po prostu nie rozumiem,
    > jak można myśleć o innych tak 'z góry', z wysokiego stołka.
    > Po wcześniejszych Twoich postach miałam wrażenie, że jesteś kobietą
    > dojrzałą, z doświadczeniem. Myślę, że takie osoby są trochę inaczej
    > nastawione do tych 'innych', nie ze 'swojej' grupy.
    > Ale chyba się rozczarowałam... ? :) ? :(

    Kira tak "uogólnia" bo w ŻADNYM tekscie jaki był tutaj napisany przez
    obronce bezrobotnym nie ma ŻADNEJ propozycji zrobienia czegoś przez
    bezrobotnego. Sa tylko pretensje i wymagania od wszystkich innych. Spójrz na
    swój tekst u góry.
    Najbardziej mnie właśnie śmieszy tłumaczenie własnego próżniactwa niechęcią
    do brania udziału w "wyścigu szczurów", gdy jednocześnie pokazuje sie, że
    nie bierze sie udziału nawet w "wyścigu ślimaków". Ja nie mam ochoty byc
    pilotem samolotu i nie płaczę, że nikt mi nie samolotu do kierowania i
    zarobków pilota. Tymczasem dużo tu wypowiadających zachowuje sie jak
    "rozwleczone" pięcioletnie dziecko- bo tylko dzieci żądają od rodziców nie
    zastanawiając się skąd sie to weźmie. Kogoż innego ma obchodzic bardziej
    twój żołądek niż ciebie samego? Kto wam takich bzdur naopowiadał, że sie
    komukolwiek coś należy z samego powodu, że potrzebuje?
    Jeszcze to kretyńskie wyszukiwanie u rozmówcy młodego wieku i braku
    doświadczenia życiowego, co ma tłumaczyć jego niezrozumienie sytuacji.
    Przecież to wy 40 letnie "dziadki" powinniście dawać przykład, że nie ma nic
    na świecie za darmo a tymczasem skamlecie pod kościołem o jałmużne i
    zagryźlibyście każdego, kto wam każe wstać z kolan i sie umyć.
    Ja rzeczywiście nie zrozumiem nigdy części ludzi, bo mnie byłoby po prostu
    wstyd przed wlasnymi dziećmi zachowywać się jak ostatnia łajza a dla wiele
    tu osób sposobem na zycie stało sie wynajdywanie własnych słabości i
    chwalenie sie nimi przed całym światem.

    vertret