PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa?? › Re: Czy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa??
  • Data: 2005-11-04 09:04:35
    Temat: Re: Czy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa??
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zabrzmiało to tak, jakby powyższe było rozwiązaniem złym, bo 'system'
    > jest zły. A prawda jest taka że autor wątku chce sobie dorobić, ale nie

    System jest poj*********, bo nie pozwala "dorabiac". Istota tego systemu
    polega na tym, ze trzeba miec na czysto przynajmniej 2000 zl, zeby
    oplacic ZUS i miec 1400 zl na zycie.

    Ja tez bardzo chetnie bralbym zlecenia dodatkowe typu "instalacja
    oprogramowania" itp itd, mialbym z tego 200-500 zl na miesiac, ale wizja
    wszystkich tych opłat i latania po urzedach powoduje, ze po prostu nie
    mam na to ochoty - pomimo ze mam stałą prace i nie musiałbym płacic
    duzej czesci z tych 700 stowek.