PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa?? › Re: Czy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa??
  • Data: 2005-11-04 19:35:38
    Temat: Re: Czy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa??
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Nov 2005 16:50:04 +0100, Immona napisał(a):

    > Czy zasadne wydaje Ci sie ograniczenie takich umow do sytuacji, gdzie mamy
    > dwie osoby fizyczne? Bo mi tak. Z firmami niech zawieraja transakcje firmy,
    Tym bardziej, że dla tego typu usługi można z firmą podpisać umowę o
    dzieło/zlecenie.

    > Akurat z tym pomyslem, jesli by go dopracowac i potem zrobic lobbing
    > obywatelski, mogloby wyjsc niezaleznie od rzadu.

    Ja jestem za. Nie wiem w jaki sposób mogę się w tej kwestii do czegoś
    przydać, ale przynajmniej chętnie złożę podpis pod inicjatywą;) Ile ich
    potrzeba? 100 000? To nie jest aż tak dużo ;)

    A tak poważniej: Pomysł jest IMO bardzo dobry. Możecie liczyć na moje,
    przynajmniej duchowe, wsparcie. Pisać projektu ustawy nie będę, ale mogę
    zgłaszać pomysły/propozycje ;) albo przynajmniej te podpisy zbierać.

    Sebastian Rusek