PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa?? › Re: Czy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa??
  • Data: 2005-11-04 13:49:30
    Temat: Re: Czy taki tryb pracy jest legalny w świetle prawa??
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wplywow do budzetu). Po drugie, w jaki sposob kontrolowac ilosc zarobionych
    > pieniedzy - ew. jesli nie procent, tylko jakis ryczalt, jak go wyznaczac -
    > zeby uczynic ten system zarowno w miare szczelnym i odpornym na naciaganie,
    > jak i mozliwie malo uciazliwym. Masz pomysly?

    Nie ma szans na taką kontrolę ... np. taki bus, ktorym od czasu do czasu
    jezdze do pracy. Daje kierowcy 3 zl i tyle. A to ze on czasami wydrukuje
    paragon a czasemi nie to juz inna sprawa ;)

    A ile "normalnych" DG wykazuje straty pomimo istnienia od wielu lat ?

    Ja za DZ bylbym w stanie uznac zarobienie maksymalnie kwoty wolnej od
    podatku na rok.