PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy taka pensja zadowoliłaby Was?

  • 11. Data: 2004-11-02 21:49:42
    Temat: Re: Czy taka pensja zadowoliłaby Was?
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > hej
    > Jak myslicie czy pensja 840 netto dla człowieka po studiach dziennych
    > (Zarządzanie i Marketing) to bardzo mało? Wydaje mi się, ze tak. Ale patrzac
    na
    > dzisiejszy rynek pracy to lepiej zarabiac tyle niz nic.
    >
    > --
    Dedukuję że studia skończyłeś niedawno. Po co szedłeś na taki kierunek.
    Przecież 4 czy 5 lat temu było juz wiadomo że jakieś bankowości, marketingi i
    zarządzania to kicha. Trzeba było iśc na jakiś kierunek związany z produkcją.
    Jeśli byś nie znalazł satysfakcjonującej pracy w Polsce to miałbyś bardzo dużą
    szansę na znalezienie pracy za granicą. A tak nie ma roboty i tu i tam. Tomek

  • 12. Data: 2004-11-02 22:57:33
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-02, Piotr <p...@g...pl> wrote:
    > A jeśli się chce wynająć normalne, o w miarę przyzwoitym standardzie
    > mieszkanie, jakie to są koszty? Gdybym miał ochotę tłoczyć się ze
    > współlokatorami to raczej pojechałbym kopać rowy do GB :))
    4 lata temu kawalerka na bliskiej Woli - 1200PLN + opłaty. Gdyby dziś
    mi właściciel powiedział za takie mieszkanie tyle pieniędzy, to bym mu
    zarechotał w twarz :) Po roku przeniosłem się do mieszkania wynajmowanego
    na spółkę przez grupkę znajomych. 3 pokoje, mieszkało nas tam (w zależności
    od okresu) 4-5 osób. Za samodzielny pokój płaciłem 500PLN+opłaty.
    Doliczywszy wszystko (prąd, internet, telefon, gaz) jeszcze się nie zdarzyło,
    żebym zapłacił tam więcej niż 700PLN. Mieszkanie w centrum, tuż obok ronda
    ONZ, osiedle "Za żelazną bramą". Przy czym oba te mieszkanka to raczej
    średni standard. Piszę "średni" bo widziałem gorsze warunki. Np. mieszkanie
    składające się z przedpokoju, w którym mieści się również aneks kuchenny,
    pokoju, w którym zamontowana jest kabina prysznicowa oraz kibla. No, ale
    cena też adekwatna (100PLN, czy jakoś tak). A jak ma się do wyboru takie coś
    albo karton pod mostem to wybór jest oczywisty :)

    > Właśnie nad tym się zastanawiam, czy te zarobki w Warszawie nie okażą się
    > efektywnie mniej warte niż moje dotychczasowej dochody w zapadłej
    > prowincjonalnej dziurze.
    Samodzielnie za takie pieniądze przeżyjesz na przyzwoitym poziomie.
    Wszystko zależy, ile będziesz bulił za mieszkanie. Ale zaoszczędzić coś
    będzie raczej trudno. Natomiast gdy poznasz osobę płci przeciwnej, która
    będzie miała podobne zarobki, to we dwoje już można pomyśleć o samochodzie
    czy mieszkaniu :)

    No i pamiętaj o tym, że są w stolicy ludzie, którzy utrzymują się za mniejsze
    pieniądze. Jedna ze współlokatorek z tego mieszkanka w centrum jest
    nauczycielką. Zarabia (a przynajmniej wtedy zarabiała) poniżej 1000PLN.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można

  • 13. Data: 2004-11-03 07:02:58
    Od: "Moshica" <a...@i...pl>

    Po zarządzaniu Politechniki Śląskiej + informatyka 2 letnia (doświadczenie
    kilka lat) zarabiam 1050 netto i szlag trafia, bo administruję nietypowym
    dużym systemem na SQL + administracja LAN/WAN dla 25 osób, 2 serwery +
    HelpDesk w zakresie tej dziedziny którą obsługuję dla Sądownictwa.
    To są kpiny, ale chyba lepiej mieć te 1000 na rękę niż mieć gó...o, szukałem
    pracy to wiem, że latami bym chyba w domu siedział.
    Tylko jak ku...a za to rodzinę utrzymać !

    Pozdr
    AN

  • 14. Data: 2004-11-03 08:34:43
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    patrzac na
    > dzisiejszy rynek pracy to lepiej zarabiac tyle niz nic.

    To zalezy bo jesli pracujesz 1 godz. dziennie to nawet sporo...

    SLaw

  • 15. Data: 2004-11-03 08:42:26
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

> [...]
    szukałem
    > pracy to wiem, że latami bym chyba w domu siedział.
    > Tylko jak ku...a za to rodzinę utrzymać !

    To troche dziwne... Chyba musisz troche bardziej sie postarac podczas
    szukania pracy. Myslenie: lepiej miec ten 1k niz nie miec nic to raczej cie
    nie zmotywuje. Ja szukajac pracy podchodzilem do tego inaczej trzeba znac
    wartosc swojej wiedzy. Zacznij lepiej szukac nowej pracy z innym podejsciem.

    SLaw

  • 16. Data: 2004-11-03 08:58:05
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Jak myslicie czy pensja 840 netto dla człowieka po studiach dziennych
    >(Zarządzanie i Marketing) to bardzo mało? Wydaje mi się, ze tak. Ale patrzac na
    >dzisiejszy rynek pracy to lepiej zarabiac tyle niz nic.

    a czy sa teraz szanse na wyzsza dla osoby swiezo po studiach??
    pensja jest smiesznie mala przy obecnych cenach.. ale.. no wlasnie
    powalilo sie w tej polsce :(

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 17. Data: 2004-11-03 09:00:57
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >zarządzania to kicha. Trzeba było iśc na jakiś kierunek związany z produkcją.

    no niby.. ja jestem po zarzadzaniu produkcji.. ofert zero w tym
    kierunku .. czasem wlasnie zaluje ze nie jestem po jakims np
    marketingu bo o wiele wiecej ofert w tym kierunku trafiam

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 18. Data: 2004-11-03 15:25:48
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Moshica" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukałem
    > pracy to wiem, że latami bym chyba w domu siedział.
    > Tylko jak ku...a za to rodzinę utrzymać !

    Tak sobie czytam i mysle ze cos tu jest nie tak. Albo ludzie malo umieja i
    ich wiedza jest tyle warta, albo po prostu slabo sie cenia. Ja studiuje na 3
    roku i za projekty na zlecenia miesiecznie mam min. 1k na reke. Kumpel mial
    farta (ale i wiedze) i pracuje dla zagranicznej firmy, na odleglosc, za 2k,
    ale Euro.

    Pozdro

  • 19. Data: 2004-11-03 15:34:00
    Od: "_teddy_" <t...@o...pl>

> [...]
    mial
    > farta (ale i wiedze) i pracuje dla zagranicznej firmy, na odleglosc, za

    OK, jedna osoba na iles ma taki fart. Reszta nie, zejdz an ziemie kolego i
    popatrz w kolo
    Bo kumpel tak zarabia to wszyscy tak beda mieli?
    JA osobiscie nie narzekam, bo mam dosc waska spec. i chwale sobie ale znam
    gro ludzi z wielka wiedza
    i majace problemy z robota

  • 20. Data: 2004-11-03 15:52:42
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    .....wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.....

    wazna aby nie dać sie "zapuszkować" cyli wziąść robote za 1000 np .sprzatac
    a potem idac do dobrej firmy odpasc w przedbiegach

    pensja jest wazna ale tez zakres obowiazków i atmosfera w pracy.
    za 1000 w zawodzie w ktorym chcecie sie spelnic nie jest zle - bo juz
    zielony nie jestes u nastepnego pracodawcy

    rafal