PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy taka pensja zadowoliłaby Was?

  • 21. Data: 2004-11-03 19:24:08
    Temat: Re: Czy taka pensja zadowoliłaby Was?
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > no niby.. ja jestem po zarzadzaniu produkcji.. ofert zero w tym
    > kierunku .. czasem wlasnie zaluje ze nie jestem po jakims np
    > marketingu bo o wiele wiecej ofert w tym kierunku trafiam
    >

    > CanoE
    > _______________________________
    > www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)
    Nie zrozumieliśmy się. Mnie nie chodziło o sztucznie tworzone tytuły. Jak
    bedziesz inżynierem od: budowania, obróbki, wydobywania, przetwarzania,
    projektowania itp. to nie będziesz miał problemów z pracą. Ale jak będziesz
    magistrem od marketingu to możesz w sklepie pracować jako sprzedawca. Co można
    robić po zarządzaniu produkcji w kraju gdzie nic się nie produkuje nie wiem.
    Tomek

  • 22. Data: 2004-11-03 21:39:34
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:42c6.00000626.4187b210@newsgate.onet.pl d...@o...pl
    <d...@o...pl> pisze:

    > Jak myslicie czy pensja 840 netto dla człowieka po studiach dziennych
    > (Zarządzanie i Marketing) to bardzo mało? Wydaje mi się, ze tak. Ale
    > patrzac na dzisiejszy rynek pracy to lepiej zarabiac tyle niz nic.

    Ja myślę, że jeśli chodzi o pensje z tej półki, to studia, doświadczenie
    mają pomniejsze znaczenie.
    Żyje się i pracuje w państwie.
    A nasze państwo jest w Europie, nie w Azji i nie w Afryce
    środkowo-wschodniej. Żyjemy w mieszkaniach, nie w jurtach, kąpiemy się w
    łazience, nie w strumieniu, sramy w toalecie, nie za krzakiem, nie jeździmy
    na wielbłądzie.
    Zróbmy prosty rachunek kosztów życia na minimalnym akceptowalnym poziomie
    przez miesiąc:
    1. Czynsz+media w niewielkim lokalu komunalnym w średnim mieście = ~200 zł
    2. Prąd(~40 zł)+gaz(~15 zł) = 55 zł
    3. Telefon (sygnały dymne już są niemodne) = ~100 zł
    4. Jedzenie (~7 zł/dzień*1 osoba) = 210 zł
    5. Komunikacja (dojazdy do pracy za 840 zł i inne) - no = ~50 zł
    6. Środki czystości = ~20 zł
    7. Leki - nie wiem, przyjmijmy 10 zł
    8. Abonament radiowo-telewizyjny = 0 zł (niech spier...ją)
    Razem: ~645 zł
    To są wydatki NIEZBĘDNE.
    Czy coś opuściłem albo przeszacowałem?
    Zostaje 195 zł i wydatki na ubranie, prasę, kontakt z kulturą (choćby w
    kinie) oraz nieprzewidywalen wypadki losowe i jakieś (minimalne chociaż)
    oszczędności.

    I teraz odpowiedz sobie sam na swoje pytanie, bo chyba masz komplet danych.
    A czy lepiej zarabiać tyle czy nic? Pewnie że tak, tak samo jak lepiej mieć
    wrzody żołądka niż raka płuc.

    Jotte

  • 23. Data: 2004-11-04 08:28:45
    Od: Piotr Walaszek <t...@w...pl>

    Artur R. Czechowski wrote:
    > On 2004-11-02, Piotr <p...@g...pl> wrote:

    > Samodzielnie za takie pieniądze przeżyjesz na przyzwoitym poziomie.
    > Wszystko zależy, ile będziesz bulił za mieszkanie. Ale zaoszczędzić coś
    > będzie raczej trudno. Natomiast gdy poznasz osobę płci przeciwnej, która
    > będzie miała podobne zarobki, to we dwoje już można pomyśleć o samochodzie

    Tak z ciekawosci. Skad zalozenei ze koniecznie musi byc plci przeciwnej ?

  • 24. Data: 2004-11-04 10:55:56
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-04, Piotr Walaszek <t...@w...pl> wrote:
    > Tak z ciekawosci. Skad zalozenei ze koniecznie musi byc plci przeciwnej ?
    No fakt. Bezmyślnie zaprezentowałem mój punkt widzenia :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dlaczego szuka się ładnych dziewczyn?
    Bo jak się znudzi to inny prędzej weźmie.