PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy taka pensja zadowoliłaby Was?

  • 1. Data: 2004-11-02 16:13:05
    Temat: Czy taka pensja zadowoliłaby Was?
    Od: d...@o...pl

    hej
    Jak myslicie czy pensja 840 netto dla człowieka po studiach dziennych
    (Zarządzanie i Marketing) to bardzo mało? Wydaje mi się, ze tak. Ale patrzac na
    dzisiejszy rynek pracy to lepiej zarabiac tyle niz nic.

  • 2. Data: 2004-11-02 16:19:29
    Temat: Re: Czy taka pensja zadowoliłaby Was?
    Od: "_teddy_" <t...@o...pl>

    a co mialbys robic ??

    pozdr

  • 3. Data: 2004-11-02 16:19:31
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    d...@o...pl wrote:

> [...]
    > (Zarządzanie i Marketing) to bardzo mało? Wydaje mi się, ze tak. Ale patrzac na
    > dzisiejszy rynek pracy to lepiej zarabiac tyle niz nic.

    Jak na sprzątaczkę na pół etatu to spoko, jak na kierownika oddziału
    Urzędu Miar i Wag to tak sobie :)

    Może napisałbyś co to za stanowisko, jakie obowiązki, wymagane
    doświadczenie itd.?

    ray

  • 4. Data: 2004-11-02 18:19:35
    Od: "Orbi" <s...@g...lp>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > (Zarządzanie i Marketing) to bardzo mało? Wydaje mi się, ze tak. Ale
    > patrzac na dzisiejszy rynek pracy to lepiej zarabiac tyle niz nic.

    Ja mam 920 netto, tez jestem po studiach i tez po marketingu i zarzadzaniu.
    Uwazam ze taka pensja to jakis zart, ale lepiej zarabiac tyle niz siedziec w
    domu i uzalac sie nad soba.

  • 5. Data: 2004-11-02 18:41:42
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    To ja mam podobny dylemat: dostałem propozycje pracy za 2tys. netto na
    okresie próbnym, docelowo 2,5 tys., tyle że w tym wszystkim jest duży haczyk
    - musiałbym się przenieść do Warszawy. Czy Waszym zdaniem warto? Czy wogóle
    za 2 tys. da się przeżyć w stolicy? (chociaż pracodawca zaoferował że może
    zrefundować część kosztów wynajęcia mieszkania).
    Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi bo do jutra muszę podjąć ostateczną
    decyzję.
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2004-11-02 19:00:14
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Aha - jestem po technikum +7 lat pracy w zawodzie, dodatkowo ukończone
    studia ale niekierunkowe (oprócz tego zaoczne i w bardzo nierenomowanej
    uczelni).

    pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
    Piotr

  • 7. Data: 2004-11-02 19:46:15
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    Pokój wynajmiesz za 500-600 zł. - oczywiście niesamodzielny, więc trzeba
    mieć szczęście lub cierpliwość.
    Usługi i lokale są zdecydowanie droższe, reszta wydatków taka jak wszędzie,
    więc żyć się da.
    Podstawowy problem to brak rodziny i znajomych. Ci, których poznasz to nie
    to samo.
    No i jak kupisz swoje mieszkanie i zaczniesz spłacać kredyt i je wykańczać
    to poznasz ile warte są twoje zarobki.
    Maciek

  • 8. Data: 2004-11-02 20:05:09
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Piotr wrote:
> [...]
    > za 2 tys. da się przeżyć w stolicy? (chociaż pracodawca zaoferował że może

    da się.

    B.

  • 9. Data: 2004-11-02 21:41:06
    Od: k...@v...pl

    > da się.
    >

    > B.

    Ale co to za życie. Tomek

  • 10. Data: 2004-11-02 21:43:09
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Mmac <m...@p...com> napisał(a):

    > Pokój wynajmiesz za 500-600 zł. - oczywiście niesamodzielny,

    A jeśli się chce wynająć normalne, o w miarę przyzwoitym standardzie
    mieszkanie, jakie to są koszty? Gdybym miał ochotę tłoczyć się ze
    współlokatorami to raczej pojechałbym kopać rowy do GB :))

    > No i jak kupisz swoje mieszkanie i zaczniesz spłacać kredyt i je wykańczać
    > to poznasz ile warte są twoje zarobki.

    Właśnie nad tym się zastanawiam, czy te zarobki w Warszawie nie okażą się
    efektywnie mniej warte niż moje dotychczasowej dochody w zapadłej
    prowincjonalnej dziurze.

    pozdrawiam
    Piotr