PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy prostytucja jest sposobem na bezrobocie?

  • 11. Data: 2002-11-27 07:53:27
    Temat: Re: Czy prostytucja jest sposobem na bezrobocie?
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik No Name <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as04a9$epk$...@n...tpi.pl...
    > Niezupełnie. Jeżeli będąc np. prezesem banku, czy dużej spółki
    > oświadczysz, że posiadasz dajmy na to 3,897,992.00 USD, które zarobiłeś
    > świadcząc osobiście prostytucję, to US raczej wiary nie da i będzie
    > dochodził, skąd kasa.

    I co z tego, że będzie dochodził? Nawet nie mając koneksji w US każdy
    znajdzie sobie świadków (nawet wielu), którzy potwierdzą, że kupowali u
    niego "usługi". Kto dowiedzie, że tak nie było?

    Rafał

  • 12. Data: 2002-11-27 08:41:20
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > I co z tego, że będzie dochodził? Nawet nie mając koneksji w US każdy
    > znajdzie sobie świadków (nawet wielu), którzy potwierdzą, że kupowali u
    > niego "usługi". Kto dowiedzie, że tak nie było?

    Nie każdy, pzrynajmniej ja nie mam znajomych, którzy stwierdzili by, że
    współżyli ze mną za pieniądze. Użycie tego kwantyfikatora nie jest
    uprawnione.
    Oświadczenie o posiadanym majątku składane jest pod rygorem
    odpowiedzialności karnej z tytułu składania fałszywych zeznań. Jeżeli
    porównasz wymienioną sumę i średnią cenę wysokiej jakości usługi
    (zakłądająć, że członek zarządu ma dostateczne umiejętności, by je
    świadczyć, co nie jest pewne) to nijak nie da się to zbilansować.
    Nie da się operować tej wysokości sumami bez jakichkolwiek dowodów
    przekazu i źródeł środków. Przejdź się do najbliższej skarbówki i
    zapytaj, co zrobią - może się dowiesz. Fakt, że są osoby, które mają
    majątek, nie wynikający z posiadanych źródeł dochodu wynika z ich
    koneksji i/lub impotencji intelektualnej organów, a nie braku zapisów
    ustawowych pozwalających na opodatkowanie takich wpływów.

    Padr: Dogbert

  • 13. Data: 2002-11-27 21:42:22
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > Niestety w Polsce taka działalność nie jest ujęta w wykazie pozarolniczej
    > działalności gospodarczej i jest nieopodatkowana, co oznacza że formalnie
    > bezrobotnych nie ubędzie.

    Juz to przemyslalem. Trzeba zrobic tak.
    Wiadomo, miejsce kilka luzek kilka panien i jakis osilek.
    rejestrujesz dzialalnosc handlowa. Kupujesz w hurtowni kondony i sprzedajesz
    je po [nie wiem jakie sa teraz kursy] 50, 100 czy 150 zl a w tym prezentacja
    czy testowanie gratis. Nawet mozna rachunki wystawiac. Przeciez to woly kraj
    i wolno mi sprzedawac ondony po 150 zl jesli na dodatek sa chcetni. A
    panienka to w ramach promocji. Moze nawet dalo by sie wykpic ze nie wiem co
    oni robia na gurze bo panienka powinna pokazac panu ja sie to to uzywa i nie
    kontroluje jak dokladnie wypelnia obowiazki. Panie zatrudni sie jako
    hostesy do promocji i mozna nawet zus za nie zaplacic :-))))

    Trzeba tylko ulozyc sie lub uwazac na konkurencje z lokalnaego polswiatka
    czy gangu

    xyloo