PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy???

  • 1. Data: 2004-01-24 20:36:21
    Temat: Czy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy???
    Od: " timii" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam Szanownycch Grupowiczow,
    Wczoraj otrzymalem rozwiazanie umowy na czas nieokreslony w tybie
    art.52&1pkt1 bez wypowiedzenia (dyscyplinarka) Czy pracodawca nie naruszyl
    przepisow Kodeksu Pracy dotyczacych rozwiazywania umow o prace??? otrzymalem
    wypowiedzenie dnia 23.01 a termin rozwiazania 30.02.04r ?????(art52.&1pkt1)
    W poniedzialek mam byc w pracy....:))))hmmm chyba ze nie dowidze ale w KP nie
    ma takiego trybu rozwiazania ... to nie byla informacja dla mnie boo juz mam
    papier . Co do przyczyny to w 99,99% SP odzruci motywacje pracodawcy
    bo "wystepek" byl nie wspolmierny do kary.
    Jak myslicie co SP bedzie bral pod uwage - tryb i sposob rozwiazania o prace
    czy przyczyne???

  • 2. Data: 2004-01-24 21:41:41
    Temat: Re: Czy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy???
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik " timii" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > otrzymalem
    > wypowiedzenie dnia 23.01 a termin rozwiazania 30.02.04r
    ?????(art52.&1pkt1)

    Ciekawa data rozwiązania. Więc pismo jest nie ważne.

    > Co do przyczyny to w 99,99% SP odzruci motywacje pracodawcy
    > bo "wystepek" byl nie wspolmierny do kary.

    Co przeskrobałeś ? Podziel się ze wszystkimi to ocenimy...

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 3. Data: 2004-01-24 23:32:56
    Od: " " <t...@g...pl>

    timii <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    otrzymalem
    > wypowiedzenie dnia 23.01 a termin rozwiazania 30.02.04r ?????(art52.&1pkt1)

    ciach .. :)
    data rozwiazania 30.01.04r ofc :) ale to niczego nie zmienia wg mnie -
    rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia .....z wypowiedzeniem????

  • 4. Data: 2004-01-25 09:23:37
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Sat, 24 Jan 2004 23:32:56 +0000 (UTC), " "
    <t...@g...pl> napisał:

    >otrzymalem
    O ile mnie nie myli moje doświadczenie to w tym trybie wypowiedzenia
    art.52&1pkt1 data wypowiedzenia jest autoatycznie datą rozwiązania
    umowy o pracę.

    Zdzisław Sokołowski

  • 5. Data: 2004-01-25 10:22:28
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    " timii" <t...@N...gazeta.pl> napisał(a) tak:
> [...]
    otrzymalem
    > wypowiedzenie dnia 23.01 a termin rozwiazania 30.02.04r
    [...]

    Bez wypowiedzenia... ale z wypowiedzeniem?? Czy pracodawca sobie jakiś
    dupochron może z tego paragrafu robi?

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-01-25 15:31:34
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    > bo "wystepek" byl nie wspolmierny do kary.
    > Jak myslicie co SP bedzie bral pod uwage - tryb i sposob rozwiazania o

    Witam,

    Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia nie musi nastąpić w dniu
    doręczenia wypowiedzenia. Musi być spełniony art. 52 § 2 Kodeksu pracy:

    Art. 52. § 2. Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika
    nie może nastąpić po upływie 1 miesiąca od uzyskania przez pracodawcę
    wiadomości o okoliczności uzasadniającej rozwiązanie umowy.

    Data 30.02.2004 r. nie istnieje, czyja pomyłka?

    Sąd będzie analizował Twoje zarzuty i argumenty strony pozwanej.

    wa