PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecenia zagraniczne

  • 1. Data: 2004-01-24 19:11:30
    Temat: zlecenia zagraniczne
    Od: "Wieslaw" <w...@5...it.pl>

    Witam!

    Trzy miesiace temu ukazal sie w Gazecie Wyborczej (w dodatku praca),
    tekst o pozyskiwaniu zlecen za granica na wykonywanie WWW, progamowanie
    tworzenie baz danych. Podano w nim linki to stron gdzie sa publikowane
    takie wlasnie zlecenia. Czy ktos wie jakie sa adresy tych stron?

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2004-01-24 20:55:56
    Temat: Re: zlecenia zagraniczne
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Czy codzi Ci o telepracę (freelance) ? (gazeta wyborcza z 13 października
    03)

    Joanna

  • 3. Data: 2004-01-25 14:04:47
    Od: "Wieslaw" <w...@5...it.pl>

    > Czy codzi Ci o telepracę (freelance) ? (gazeta wyborcza z 13 października
    > 03).

    Dokladnie ten artykul mam na mysli. Jak teraz dotrzec do tak starego wydania?
    Zadzwonie do nich i dowiem sie.

    Dziekuje za odpowiedz.

    Pzdrawiam

    Wieslaw

  • 4. Data: 2004-01-25 14:57:39
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Wieslaw wrote:

> [...]
    > tworzenie baz danych. Podano w nim linki to stron gdzie sa publikowane
    > takie wlasnie zlecenia. Czy ktos wie jakie sa adresy tych stron?

    jednym z nich : www.itmoonlighter.com

    artykuly moge wyslac ci mailem..
    m.

  • 5. Data: 2004-01-25 15:10:31
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:

    > jednym z nich : www.itmoonlighter.com
    >
    > artykuly moge wyslac ci mailem..
    > m.

    o mam

    PRACA nr 41 dodatek do Gazety Wyborczej nr 239, wydanie waw (Warszawa) z
    dnia 13/10/2003 , str. 5
    [podpis] MISTA
    Niezbędnik adresowy telepracownika
    www.telepraca.tu

    W internecie jest sporo miejsc, gdzie spotykają się freelancerzy i
    zleceniodawcy. Po co szukać po omacku i w pojedynkę walczyć o zlecenia
    pracy? Publikujemy wybrane adresy, gdzie można znaleźć ciekawą pracę.
    Z wielu tych serwisów możesz korzystać bezpłatnie, ale większość
    zorganizowanych rynków telepracy wymaga wniesienia opłaty rejestracyjnej
    bądź pobiera prowizję od wartości wykonywanego przez freelancera
    zlecenia (do 10 proc.). Płatne serwisy oprócz bazy zleceń oferują
    mnóstwo dodatkowych narzędzi - od bezpiecznych centrów płatności online
    po e-learningowe szkolenia, dzięki którym można podwyższać kwalifikacje.
    Zorganizowane giełdy i aukcje telepracy (Freelance Markets):
    www.emoonlighter.com/
    www.elance.com/
    www.contraodwork.com/
    www. thecentralmall.com/
    www.freelancejobs.ca/
    www.smarterwork.com/
    www.onlineoutsourcing.co.uk/
    ww.nasnap.com/
    www.ruangkerja.com/
    www.freelancecenter.com/
    www.homeworkinguk. com/
    www.freelancewebprojects.com/
    www.totalfreelance.com/
    Bazy Ofert (Boards) i Banki Talentów (Talent Banks) - tu nie licytujesz
    telepracy, tylko przeszukujesz oferty lub rejestrujesz się jako wolny
    strzelec i czekasz na zlecenie:
    www.homeworkers.org/
    www.freelanceworkexchange.com/
    www.allfreelancework.com/
    www.freelancehelp.com/
    www.homeworkers.org/
    www.freelanceonline.com/
    www.hireability.com/
    www. i-contract.net/
    www.tca.org.uk/
    www. outsource2000.org/
    www.freelancebbs.com/
    www.dotcommommies. com/
    www.freelance-world.co.uk/
    www.portajobs.com/
    www.freelancebank.com/
    www.tjobs.com/
    www. freelancers.net/
    www.freelancersunlimited.com/

  • 6. Data: 2004-01-25 21:15:26
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    http://www.gazeta.pl/archiwum/

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2004-01-26 09:22:39
    Od: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...pl>

> [...]
    > tworzenie baz danych. Podano w nim linki to stron gdzie sa publikowane
    > takie wlasnie zlecenia. Czy ktos wie jakie sa adresy tych stron?

    Zapraszam na strony www.artserwis.pl - jest to internetowy impresariat
    skupiający grafików, webmasterów, fotografów, muzyków, ludzi powiązanych z
    branżą reklamową oraz poligraficzną.

    Pozdrawiamy
    Redakcja Artserwis.pl

  • 8. Data: 2004-01-26 15:00:58
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > W internecie jest sporo miejsc, gdzie spotykają się freelancerzy i
    > zleceniodawcy. Po co szukać po omacku i w pojedynkę walczyć o zlecenia
    > pracy? Publikujemy wybrane adresy, gdzie można znaleźć ciekawą pracę.

    ciekawe... ma ktos spostrzezenia na temat skutecznosci tego typu serwisow?

    wojtek