PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po 3 miesiącach wreszcie znalazłem pracę!!!

  • 1. Data: 2004-01-24 18:49:40
    Temat: Po 3 miesiącach wreszcie znalazłem pracę!!!
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Hurrra!

    M.

    Ps. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać :-)))

  • 2. Data: 2004-01-24 18:56:45
    Temat: Re: Po 3 miesiącach wreszcie znalazłem pracę!!!
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hurrra!
    >
    > M.
    >
    > Ps. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać :-)))

    nie przepraszaj...ciesze sie razem z Toba :-)))))))))))

    i gratuluje z calego serca :-)))))))))))))

    K.

  • 3. Data: 2004-01-24 19:05:40
    Od: w...@5...it.pl

    > Hurrra!
    >
    > M.
    >
    > Ps. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać :-)))

    Gratuluje!

    Mnie tez sie udalo. Wlasnie przez grupe dyskujsyja pl.praca.
    Teraz chodzi o to zeby sie w niej utrzymac.

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 4. Data: 2004-01-24 21:35:57
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Czeeeeeesc!!!

    > Wieslaw

    Co sie dzieje z Twoja ksiazka? Cos ucichlo i nic nie dostaje :(.

    Pozdrawiam serdecznie - czytelkni 540 dni :)

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 5. Data: 2004-01-25 08:21:10
    Temat: Odp: Po 3 miesiącach wreszcie znalazłem pracę!!!
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:buuej8$245b$...@m...aster.pl...
    > Hurrra!
    >
    > M.
    >
    > Ps. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać :-)))
    Wcale się Ci nie dziwię :)
    Mnie udało się to samo, pracuję od połowy stycznia, tylko przerwę
    miałem dłuższą

    Łącznie 9,5 miesiąca przerwy w życiorysie zawodowym.
    Ale przetrwałem - między innymi dzięki Waszym dyskusjom (i pyskusjom
    ;))

    Teraz potrafię się dziwić ludziom idącym do pracy ze zniechęceniem,
    bez radości. Choć wiem, że środowisko pracy potrafi nieźle życie
    obrzydzić i radość odebrać skutecznie. I podziwiam tych, co przeżywają
    na bezrobociu parę lat, a potrafią normalnie iść do pracy jak ją
    znajdą. Jakąkolwiek. Wszak:
    "Syty w miodzie przebiera, głodny gorycz za słodkość przyjmuje"...

    pozdrowionka
    zairazki

  • 6. Data: 2004-01-28 17:54:40
    Temat: ale fajnie!!!
    Od: "ewa" <i...@o...pl>

    Cieszę sie razem z Tobą!!!...ja dopiero od 5.01 jestem bez pracy--na własne
    życzenie zresztą...po 6 latch zwolniłam się..ale już zaczynam czuć głód
    pracy..oby mi się udało tak jak Tobie czekać tylko trzy miesiące..
    a Ty działaj i oby zapał do pracy Cie nie opuścił...pozdrawiam ;)