PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Bridgestone Poland

  • 1. Data: 2004-01-24 15:47:14
    Temat: Re: Bridgestone Poland
    Od: j...@b...pl

    On Wed, 21 Jan 2004 17:16:41 +0100, you wrote in pl.praca.dyskusje:
    > Witam!
    > W przyszłym tygodniu będę uczestniczył w procesie rekrutacji do Bridgestone
    > w Poznaniu. Starałem się znaleźć coś w sieci, ale najwyraźniej mają sztywną
    > politykę informacyjną :)). Czy ktoś z Was wie coś o tych ludziach, jak
    > prowadzą rozmowy, czego się spodziewać, jakieś wrażenia? Byłbym głęboko
    > wdzięczny za informacje, bo jak nic nie wiem, to jestem cokolwiek
    > przerażony :)).
    > Pozdro
    > Coinneach

    Brałem udziału w czymś takim (koniec grudnia).
    Najpierw jest prosty test "psychologiczny" + specjalistyczny (nie dla wszystkich,
    zależy o jakie stanowisko się ubiegasz).
    Jest to pierwszy etap rekrutacji.
    Wydawało mi się że dość prosty. Niestety dostałem list, że przykro nam bardzo ale...
    Zastanowiło mnie co im z tych testów wyszło?
    Może dopiero po napisaniu testu przyjrzeli się mojemu CV?
    Ubiegałem się o stanowisko inżyniera mechanika - konstruktora, a jestem po automatyce
    i robotyce.
    Ale przecież test z mechaniki był banalny (zrobiłem go w 20 minut, miałem 50,
    wyszedłem po 30 (jeszcze wszystko posprawdzalem) )

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-25 12:22:35
    Od: "Coinneach Odhar" <N...@w...pl>

    Z ust <j...@b...pl> można było wyraźnie, choć z lekką zgrozą
    wyczytać wiadomość news:1103_1074959234@news.icpnet.pl...

> [...]
    > Ale przecież test z mechaniki był banalny (zrobiłem go w 20 minut, miałem
    50, wyszedłem po 30 (jeszcze wszystko posprawdzalem) )

    Wielkie dzięki. Czyli głos, że jest tak, jak wszędzie: panienki z działu
    personalnego, co mają nikłe pojęcie o czymkolwiek?