PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy??? › Czy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy???
    From: " timii" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy???
    Date: Sat, 24 Jan 2004 20:36:21 +0000 (UTC)

    Witam Szanownycch Grupowiczow,
    Wczoraj otrzymalem rozwiazanie umowy na czas nieokreslony w tybie
    art.52&1pkt1 bez wypowiedzenia (dyscyplinarka) Czy pracodawca nie naruszyl
    przepisow Kodeksu Pracy dotyczacych rozwiazywania umow o prace??? otrzymalem
    wypowiedzenie dnia 23.01 a termin rozwiazania 30.02.04r ?????(art52.&1pkt1)
    W poniedzialek mam byc w pracy....:))))hmmm chyba ze nie dowidze ale w KP nie
    ma takiego trybu rozwiazania ... to nie byla informacja dla mnie boo juz mam
    papier . Co do przyczyny to w 99,99% SP odzruci motywacje pracodawcy
    bo "wystepek" byl nie wspolmierny do kary.
    Jak myslicie co SP bedzie bral pod uwage - tryb i sposob rozwiazania o prace
    czy przyczyne???