PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy??? › Re: Czy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy???
    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pracodawca naruszyl Kodesk Pracy???
    Date: Sun, 25 Jan 2004 16:31:34 +0100

    Użytkownik " timii" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:buul05$1m8$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam Szanownycch Grupowiczow,
    > Wczoraj otrzymalem rozwiazanie umowy na czas nieokreslony w tybie
    > art.52&1pkt1 bez wypowiedzenia (dyscyplinarka) Czy pracodawca nie naruszyl
    > przepisow Kodeksu Pracy dotyczacych rozwiazywania umow o prace???
    otrzymalem
    > wypowiedzenie dnia 23.01 a termin rozwiazania 30.02.04r
    ?????(art52.&1pkt1)
    > W poniedzialek mam byc w pracy....:))))hmmm chyba ze nie dowidze ale w KP
    nie
    > ma takiego trybu rozwiazania ... to nie byla informacja dla mnie boo juz
    mam
    > papier . Co do przyczyny to w 99,99% SP odzruci motywacje pracodawcy
    > bo "wystepek" byl nie wspolmierny do kary.
    > Jak myslicie co SP bedzie bral pod uwage - tryb i sposob rozwiazania o
    prace
    > czy przyczyne???

    Witam,

    Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia nie musi nastąpić w dniu
    doręczenia wypowiedzenia. Musi być spełniony art. 52 § 2 Kodeksu pracy:

    Art. 52. § 2. Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika
    nie może nastąpić po upływie 1 miesiąca od uzyskania przez pracodawcę
    wiadomości o okoliczności uzasadniającej rozwiązanie umowy.

    Data 30.02.2004 r. nie istnieje, czyja pomyłka?

    Sąd będzie analizował Twoje zarzuty i argumenty strony pozwanej.

    wa