PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?

  • 11. Data: 2008-09-22 19:18:19
    Temat: Re: Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Niestety to taka firma. A sytuacja rzeczywiście śmieszna ale niestety
    > prawdziwa. A z PIP'em rozważam takie posunięcie i chyba tak zrobię.

    To powiedz NIE. Co Ci zrobią? Zwolnią Cię?

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-09-22 19:35:01
    Od: qnick <q...@w...op.pl>

    Jotte pisze:

    > Myślę, że jemu chodzić może o frajera, podejrzewam, że w tym mieniu są
    > jakieś przewały, albo maja być.

    Podejrzewam że mają być.

  • 13. Data: 2008-09-22 19:35:18
    Od: qnick <q...@w...op.pl>

    qnick pisze:
    > Sytuacja wygląda tak:
    > A teraz pytanie : Czy ma możliwość zmuszenia mnie do podpisania ?
    > A jeśli tak to na podstawie jakich przepisów ?

    Podsumowując to jak mnie wk...rwi to mu powiem żeby się cmoknął w
    pędzel, jak nie to PIP i ewentualnie sąd pracy jak otrzymam
    dyscyplinarne zwolnienie lub bez wypowiedzenia z winy pracownika i
    odszkodowania zażądam a i tak już niedługo u niego zostanę, a jak mnie
    gorzej wk...wi to dostanie L4 jest jesień i sezon na grypę itp. Dzięki
    za wszystkie odpowiedzi mniej i bardziej pomocne. Pozdrawiam qnick :)

  • 14. Data: 2008-09-22 20:08:38
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    skoro proponuje Ci to przed rozwiazaniem umowy to wrecz az smierdzi tym ze
    nagle mu coś poginie i nie dostaniesz kasy na koniec

    niech sie cmoknie w zad

    nie ma zadnych podstaw zeby Cie do tego zmusic

    jak ktos napisal - i co zwolni Cie ? ;)

    Sebastian

  • 15. Data: 2008-09-23 05:40:05
    Od: "krzysztof adrian" <k...@s...pl>

    > Już się zastanawiałm czy to nie jakis troll? ta sytuacja jest śmieszna
    > Jak moga cię zmusić do podpisania? rozpalonym żelazem?
    > Ta firma wygląda na taka która lubi podokuczać odchodzącym pracownikom.
    > Pewnie premii i tak nie dostaniesz. skoro kończysz tam pracę to zadzwoń do
    > PIPu przedstaw się własnym nazwiskiem i popros o poradę

    jak ? poprzez szantaż
    koleżankę to zadziwia ?

  • 16. Data: 2008-09-23 06:17:27
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    Prawda jest taka, że czy podpiszesz czy nie podpiszesz może ci
    nagwizdać. Pracodawca jest zobowiązany udostępnić środki techniczne
    umożliwiające realne zabezpieczenie powierzanego mienia, jeśli tego
    nie zrobi to nic od ciebie później nie wyegzekwuje jak coś zgninie.

  • 17. Data: 2008-09-23 11:34:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie.

    Jak to nie? Jesli jest wiekszy/sliniejszy, albo ma pistolet, moze to
    zrobic jesli zalezy ci na zyciu/zebach/rodzinie itp.

  • 18. Data: 2008-09-23 12:21:03
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 23 Wrz, 13:34, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Jak to nie? Jesli jest wiekszy/sliniejszy, albo ma pistolet, moze to
    > zrobic jesli zalezy ci na zyciu/zebach/rodzinie itp.

    Ale zgodnie z prawem cywilnym tego typu oświadczenie woli będzie
    nieważne.

  • 19. Data: 2008-09-23 12:45:20
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    przypadek wrote:

    > Ale zgodnie z prawem cywilnym tego typu oświadczenie woli będzie
    > nieważne.
    Pod warunkiem ze sie przyzna co go spotkalo.
    Ja bym tego jednak na jego miejscu nie robil. Jego szef moze sie
    zdenerwowac i wykonczyc jego rodzine :)

  • 20. Data: 2008-09-23 17:36:09
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    fakt

    moj nieeesteeeeeety były pracodawca posunął się do tego, że w imiennie
    podpisanym liście pocztowym, własnoręcznie zaparafowanym, uprzedzał mnie
    lojalnie, że wynajmie ukraińców do połamania nóg !!!! ;P, jeśli nie odstąpie
    od swoich roszczeń (w pełni uzasadnionych) kiedy postanowiłem opuścić
    zaszczytne progi firmy X........

    to jest szczyt prawda? ;P niestety jest na tyle tępy, że chyba nawet nie
    przypuszczał, że za sam ten list mógłby mieć paragraf

    wiec by mnie powyższy scenariusz kolegi nie ździwił ;P