PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?

  • 21. Data: 2008-09-23 17:38:51
    Temat: Re: Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "qnick" <q...@w...op.pl> napisał
    > Pracodawca chce mnie zmusić abym podpisał odpowiedzialność materialną na
    > wyposażenie serwisu (narzędzia specjalne i inne rzeczy). A teraz pytanie :
    > Czy ma możliwość zmuszenia mnie do podpisania ?
    > A jeśli tak to na podstawie jakich przepisów ?

    To pytanie jest ciekawe, ale w ogólniejszym sensie, dla pracowników, ktrórzy
    nie są na wypowiedzeniu. Czy można od nich wyegzekwować wzięcie
    odpowiedzialności za mienie?

  • 22. Data: 2008-09-24 10:29:31
    Temat: Re: Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialno?ci ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 23 Sep 2008 19:36:09 +0200, "basti78" <b...@o...pl> wrote:

    >moj nieeesteeeeeety były pracodawca posunął się do tego, że w imiennie
    >podpisanym liście pocztowym, własnoręcznie zaparafowanym, uprzedzał mnie
    >lojalnie, że wynajmie ukraińców do połamania nóg !!!! ;P, jeśli nie odstąpie
    >od swoich roszczeń (w pełni uzasadnionych) kiedy postanowiłem opuścić
    >zaszczytne progi firmy X........
    >
    >to jest szczyt prawda? ;P niestety jest na tyle tępy, że chyba nawet nie
    >przypuszczał, że za sam ten list mógłby mieć paragraf

    LOL. I Ty nie poszedłeś do niego i nie zapytałes ile Ci zapłaci za to,
    żebyś nie poszedł z tym do prokuratury?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 23. Data: 2008-09-24 11:03:01
    Od: Andrzej <k...@m...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > LOL. I Ty nie poszedłeś do niego i nie zapytałes ile Ci zapłaci za to,
    > żebyś nie poszedł z tym do prokuratury?

    Może np. dlatego:

    http://tinyurl.com/5x8jjm
    ?

    pozdrawiam,

  • 24. Data: 2008-09-24 16:04:38
    Od: qnick <q...@w...op.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > To pytanie jest ciekawe, ale w ogólniejszym sensie, dla pracowników, ktrórzy
    > nie s? na wypowiedzeniu. Czy mo?na od nich wyegzekwowaae wziecie
    > odpowiedzialno?ci za mienie?

    A dziś mi pogroził dyscyplinarką, ale się uśmiałem :)

  • 25. Data: 2008-09-24 17:14:04
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > LOL. I Ty nie poszedłeś do niego i nie zapytałes ile Ci zapłaci za to,
    > żebyś nie poszedł z tym do prokuratury?

    list mam do dziś, ale po prostu nie chciałem się zniżać do poziomu tego
    troglodyty.........

    Sebastian

  • 26. Data: 2008-09-24 17:14:07
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    A dziś mi pogroził dyscyplinarką, ale się uśmiałem :)

    hhheeheheeh co za dekiel - tylko, ze dyscyplinarke jeszcze trzeba udowodnic

    niezlego masz bossa.......... wspolczucia i powodzenia w poszukiwaniach
    pracy

    Sebastian

  • 27. Data: 2008-09-25 08:44:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 24 Sep 2008 19:14:04 +0200, "basti78" <b...@o...pl> wrote:

    >list mam do dziś, ale po prostu nie chciałem się zniżać do poziomu tego
    >troglodyty.........

    Toż byś się nie zniżył, tylko go trochę wychował.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 28. Data: 2008-09-25 08:44:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 24 Sep 2008 18:04:38 +0200, qnick <q...@w...op.pl> wrote:

    >A dziś mi pogroził dyscyplinarką, ale się uśmiałem :)

    LOL. Niech Ci da. A Ty do sądu i w efekcie będzie musiał płacić :D
    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 29. Data: 2008-10-10 07:21:17
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > A dziś mi pogroził dyscyplinarką, ale się uśmiałem :)

    Cham totalny. Jeśli zostaniesz zwolniony dyscyplinarnie to odwołasz się
    do sądu a to trochę trwa. Myślę, że wygrasz bez problemu sprawę. Ja na
    twoim miejscu poważnie rozchorowałbym się i po kurowałbym się w domu aż
    wypowiedzenie dobiegnie końca