PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca kombinuje? › Re: Czy pracodawca kombinuje?
    From: IhaveR <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pracodawca kombinuje?
    Date: 4 May 2004 18:15:04 GMT
    Sender: l...@p...onet.pl@chello062179078189.chello.pl

    > chyba nie do konca zrozumialem, chodzi o forme umowy czy o pieniądze?

    Chodzi o umowe - a dokladnie o tlumaczenie typu:
    "My chetnie bysmy Pania zarudnili, ale nie mozemy (w sensie prawo nam
    nie pozwala, nie nasza wina) Pani zatrudnic, bo firma nie ma
    przychodow". Szef twierdzi, ze jest jakis przepis uniemozliwiajacy
    zatrudnienie pracownika na stale, jezeli firma nie ma przychodow.

    > bo: 1. firma moze wydawac pieniądze, jezeli je ma. Jezeli ich nie ma
    > to nie ma jak zatrudniac kogokolwiek, bo nie ma czym placic

    Nie nie, firma ma czym placic, chodzi o jakis nie znany mi przepis
    ktorym podpiera sie szef, chcac umotywowac chcec dalszego zatrudnienia
    na umowe o dzielo.

    Mam nadzieje ze jakos jasniej to pisalem :)

    pzdr
    IHR