PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca kombinuje? › Re: Czy pracodawca kombinuje?
  • Data: 2004-05-04 19:37:13
    Temat: Re: Czy pracodawca kombinuje?
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "IhaveR" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94DFCE08241Dlipsztykterramailpl@213.180.128.
    20...

    > Chodzi o umowe - a dokladnie o tlumaczenie typu:
    > "My chetnie bysmy Pania zarudnili, ale nie mozemy (w sensie prawo nam
    > nie pozwala, nie nasza wina) Pani zatrudnic, bo firma nie ma
    > przychodow". Szef twierdzi, ze jest jakis przepis uniemozliwiajacy
    > zatrudnienie pracownika na stale, jezeli firma nie ma przychodow.

    > Nie nie, firma ma czym placic, chodzi o jakis nie znany mi przepis
    > ktorym podpiera sie szef, chcac umotywowac chcec dalszego zatrudnienia
    > na umowe o dzielo.
    >
    > Mam nadzieje ze jakos jasniej to pisalem :)
    >
    > pzdr
> [...]

    A może by Twoja dziewczyna po prostu zapytała jakie to przepisy zabraniają
    zatrudniania pracowników.
    Jeżeli poda taki przepis to trzeba go koniecznie przeczytać. Twierdzę, że
    nawet w Polsce nie ma przepisów zabraniajacych zatrudniania na podstawie
    umowy o pracę. Ten pracodawca kombinuje coś w sposób bardzo prymitywny.