PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca kombinuje? › Re: Czy pracodawca kombinuje?
  • Data: 2004-05-04 17:45:37
    Temat: Re: Czy pracodawca kombinuje?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chyba nie do końca zrozumiałem, chodzi o formę umowy czy o pieniądze?
    bo: 1. firma może wydawać pieniądze, jeżeli je ma. Jeżeli ich nie ma to nie
    ma jak zatrudniać kogokolwiek, bo nie ma czym płacić
    2. Do zapłacenia wynagrodzenia firma jest zobowiązana na podstawie zawartej
    umowy (obojętnie, czy z pracownikiem czy dostawcą)
    3, Jeżeli firma zatrudnia pracownika na czas określony, to trzecia taka
    umowa automatycznie staje się umową na stałe
    4. Nie jestem ekspertem z prawa pracy, ale wiem że umowy o dzieło i zlecenia
    nie są umowami o pracę w pełnym rozumieniu prawa pracy, dlatego nie do końca
    jestem przekonany że pkt 3. odnosi się również do tego typu umów

    pozdrawiam
    gromax